eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą › Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
  • Data: 2021-06-01 11:21:21
    Temat: Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 31 maja 2021 o 21:55:02 UTC+2 Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Aha. Oczywiście sprawdzając (w telefonie) wszelkie certyfikaty, i czy
    > w ogóle adres na pewno jest adresem banku. Za każdym razem, w dzień,
    > w nocy, w poniedziałek rano i zawsze. Zamawiając pizzę za 31,99 setny
    > raz także.
    > Tylko po co korzystać z tej metody? Wystarczy użyć karty innego banku.

    Dla nas to oczywiste, ale jednak zdecydowana większość klientów citka ma tylko kartę
    citka (no chyba że to tacy klienci, o których mi opowiadała pani z punktu bnpp,
    którzy w promo wzięli KK z 10k limitu, wszystko wydali a teraz spłacają tylko kwoty
    minimalne - no ale tacy to tych KK citkowych raczej nie używają, bo nie za bardzo
    mogą).

    Zaś w telefonie - dodajesz kartę citka do google pay (chyba że masz visę - ale tutaj
    citek zadba, żebyś miał działąjący w google pay MC, wymieniając Ci go samemu, bez
    pytania i żadnego poinformowania o tym, że visa przestanie za miesiąc działać - echh,
    gdyby nie to, że mam dwie inne visy platinum to bym specjalnie do citkowej visy
    wrócił) i masz święty spokój i wygodę - no chyba że okaże się, że jednak zbyt
    wygodnie i przypadkowo zapłacisz za coś, czego nie chcesz ;>
    Chyba że mamy ostry przypadek google'ofobii i/lub aplle'ofobii.

    Pozostaje więc kupowanie na komputerze - z jednej strony łatwiejsze, bo certyfikaty i
    adres itp. już paranoidalnie opanowane - ale z drugiej trzeba przepisać link z SMSa,
    co na telefonie nie jest potrzebne - i bardzo jestem ciekawy, jak długie będą te
    linki ;>
    Choć w sumie na komputerze też chyba można mieć google pay - ale tego jeszcze nie
    testowałem - próbował ktoś czy jednak mi się tylko zdaje (jakoś w żadnym sklepie "na
    komputerze" opcji google pay nie widziałem).

    > Albo ktoś to jakoś kompletnie inaczej napisał, albo to jest bez sensu.

    Hmm, ale jako to "inaczej napisał"?