eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą › Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
  • Data: 2021-06-01 18:53:23
    Temat: Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O, to tuczysz mBąka, 2% biorą od transakcji.

    Nie wiedziałem, że szybkie płatności kosztują sprzedawcę więcej niż inne
    formy.

    To (m-transfer) chyba była pierwsza taka możliwość więc się
    przyzwyczaiłem. Jak trafiam na szybkie płatności to widzę tam coraz
    więcej różnych banków, ale nie wiem, czy któryś inny pozwala płacić w
    ten sposób z KK.
    Jakoś się nie przekonałem do podawania gdzieś komuś danych mojej karty.

    > Ciekawe, że to jeszcze działa, myślałem, że sprzedawcy powyłaczali, > ale widać
    zostawili, bo mało kto używa - ale jednak używa, więc po co
    wkurzać?

    Natknąłem się raz niedawno, że nie było można wybrać szybkich przelewów,
    ale ja bardzo mało kupuję w necie więc moje obserwacje mają się nijak do
    statystyki.

    > Kurtałka, dowcipne naprawdę by było, gdyby nie było debilne.
    > A co chciałeś zatwierdzić, gdy takiego SMSa wysłali?

    Jak zaczynałem cytować tego SMSa to właśnie się zastanawiałem co ja
    takiego wczoraj robiłem i nie od razu skojarzyłem.
    W Citku miałem zdefiniowanych (kiedyś na początku) 3 odbiorców.
    Wczoraj dodałem 4-go więc to chyba to. Wszędzie odbiorcą jestem ja, nie
    wiem czy to ma dla nich jakieś znaczenie.
    Potem jak wysyłałem przelew to już nie musiałem go potwierdzać.

    Według mnie w sms powinna być informacja, że dodaję nowego odbiorcę i
    np, że konto nr NN,....,NNNN.

    > Zaś co do udostępniania tajnych kodów - ostatnio dostałem w santander od pani do
    ręki PIN w kopercie - do karty dodatkowej. Użytkownika ze mną nie było. Też dowcipne.
    > Pytam, czy to na pewno dobrze - a pani, ze tak, bo już PINów pocztą nie wysyłają
    dla bezpieczeństwa.
    > No niby to moja karta, więc i PIN mogę dostać - dziwne tylko, że nie mogę tej karty
    np. aktywować na infolinii - ale np. spokojnie mógłbym w bankomacie, bo przecież PIN
    mam.
    > A najbardziej "dowcipne" było jednak to, że do użytkownika PIN jednak przyszedł
    pocztą - i to ten zadziałał.

    Znaczy, że ten co Ty dostałeś nie działał a on dostał inny, który działał?
    Czy coś źle zrozumiałem?
    P.G.