eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą › Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
  • Data: 2021-06-02 12:13:45
    Temat: Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2021-06-02 o 10:17, Dawid Rutkowski pisze:

    > Nie tyle szybkie płatności co właśnie mTransfer.
    > Dla pewności musiałbym do TOiP zajrzeć - ale przez wiele, wiele lat było to właśnie
    2%.

    Wydawało mi się, że w TOiP są tylko informacje na styku ja - bank.
    Ale w sumie pewnie są też jakieś TOiP dla drugiej strony (nigdy nie
    szukałem).
    Myślałem, że takie kwestie jak prowizje mTransfer to są w jakichś
    umowach (nie całkiem jawnych) a nie w TOiP.

    > Nie wiem, ile brały (bo pewnie trudno napisać w tej samej skali "biorą" - blik
    przejął prawie całkowicie klientów, którzy wcześniej korzystali z "szybkich
    przelewów") bluemedia czy przelewy24 - ale nie sądzę, że aż tyle.

    O bliku wiem tylko tyle, że obiło mi się o uszy i jakoś jest związane z
    telefonami.

    Czyli jak gdzieś wybrałbym płatność blik to dostanę na telefon jakiś kod
    do wpisania na stronie sprzedawcy (czy stronie kogoś obsługującego dla
    niego płatności blik).
    Dobrze to sobie wyobrażam?

    > Hmm, a nie przeszkadza Ci, że robisz to podczas każdej płatności w terminalu - tzn.
    podajesz pełne dane karty sklepowi?

    Nie całkiem pełne bo bez tego kodu CCV (czy jak on tam się nazywa) a o
    ile rozumiem to przy płatnościach internetowych mam go podać i wtedy
    ktoś ma już komplet, który mógłby podać dalej płacąc w internecie moją
    kartą.
    Dane które trafiają do terminala (tak przynajmniej mi się wydaje) nie są
    do tego wystarczające.

    > A po to też jest np. google pay - podajesz dane karty tylko google'owi, a do
    sklepów idą dane karty "wirtualnej".

    Nie wiem jak działa google pay.

    > Jak najbardziej, tak jest we wszystkich cywilizowanych bankach.
    > Albo to jakaś tymczasowa sprawa albo rzeczywiście detal odpuszczają.

    Się zastanawiam, czy marnować czas i pisać im w poczcie wewnętrznej, że
    sobie lecą.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1