eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą › Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
  • Data: 2021-06-01 17:33:07
    Temat: Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli nie płacicie KK citka "w internecie" (nie licząc płatności za pomocą
    goog/apple pay) to wydawałoby się, że nie dotyczy - ale...

    Jak na razie używam praktycznie wyłącznie m-transferu.

    > Właśnie dostałem kolejny mail w tym temacie od citka:
    > "Drogi Kliencie,
    >
    > zauważyliśmy, że swoją ostatnią operację w Citibank(R) Online zatwierdziłeś kodem
    SMS lub korzystając z Dwuetapowej autoryzacji.

    > Przypominamy, że już wkrótce zmieni się sposób potwierdzania Twoich transakcji
    internetowych. Główną metodą uwierzytelniania będzie tzw. Autoryzacja Mobilna przy
    wykorzystaniu aplikacji mobilnej Citi Mobile(R). Zmiany te wynikają z europejskiej
    Dyrektywy PSD2."

    Też taki niedawno dostałem, ale uznałem, że skoro użyli słowa 'główna'
    to znaczy, że nie jedyna - czyli coś normalnego chyba zostanie.

    > Co prawda rzadko coś w citkowym ST zatwierdzam

    SMS Citka z wczoraj:
    ".... Operacja: Autoryzacja aktywności w bankowości internetowej Kod:
    xxxxxx Pamiętaj aby NIKOMU nie udostępniać kodu!"
    Dlatego wyiksowałem :)

    Czy oni tam są myślący, czy nie?
    Jak ja czytając ten SMS mam być pewien, że chodzi o tę operację którą ja
    robię, a nie tę inną, którą ktoś, być może, właśnie robi za mnie?
    A potem jakbym w takiej sytuacji wpisał ten kod to powiedzą: - przecież
    było napisane, że nie podawać nikomu.

    Ręce człowiekowi opadają.
    P.G.