  • 1. Data: 2024-04-21 10:59:42
    Temat: cyrk Kometa
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Kiedy w Polsce jest normalnie?
    Wtedy kiedy przyjedzie cyrk. To w środku ogrodzenia tego cyrku
    jest normalnie.

    Dopiero kiedy pomieszka się jakiś czas w innym kraju
    to widać ten obłęd. Ziemia Obiecana 2.0

    Nie obrabiarki numeryczne. Roboty przemysłowe. Miroprocesory.
    Tylko cudze brudy.

    Hieny poczuły krew.

    Kazus pani Ani. Zarabianie na dlugach Polaków.

    W 2020 r. pani Ania wziela 50 tys. zl kredytu na remont mieszkania.
    Bank doliczyl 6 tys. zl prowizji.

    W zamian za poprowadzenie sprawy ZZB zazadal od klientki polowe kwoty
    roszczenia wobec banku (11 z 22 tys. zl) plus ok. 3,8 tys. zl kosztów
    postepowania procesowego, platnych jednorazowo lub w rozbiciu na 24
    miesiace. Podsumowujac, pani Ania ma do ugrania w sumie 34,7 tys. zl,
    ale kancelaria zgarnie z tego ok. 14,8 tys. zl.

    do Polski, twierdza zródla money.pl, na te walki dla kancelarii plynie
    sporo amerykanskiego kapitalu. W zamian za udzial w przyszlych zyskach
    fundusze pozyczaja lokalnym firmom pieniadze na rozpedzenie tego
    biznesu.

    https://tinyurl.com/4t6v477h

    --
    Piter

    #kradno ale sie dzielo

  • 2. Data: 2024-04-21 22:57:47
    Temat: Re: cyrk Kometa
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Dlatego też przyjąłem ofertę ugody frankowej z bankiem kiedy ta oferta
    ze 70 tysi do zapłacenia spadła na 20 tysi do zapłacenia z moej strony

    Bez pośrednictwa żadnych prawniczych HIEN ;-)

    Tyle się tu mówiło o PAZERNOŚCI frankowiczów.

    Są lepsi ;-)

  • 3. Data: 2024-04-22 11:15:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Apr 2024 09:59:42 +0100, PiteR wrote:
> [...]
    > Bank doliczyl 6 tys. zl prowizji.
    >
    > W zamian za poprowadzenie sprawy ZZB zazadal od klientki polowe kwoty

    Ale jakiej sprawy?

> [...]
    > miesiace. Podsumowujac, pani Ania ma do ugrania w sumie 34,7 tys. zl,
    > ale kancelaria zgarnie z tego ok. 14,8 tys. zl.

    No ale co tu jest nienormalnego?
    Normalnie jest, po amerykansku, pewnie i po angielsku.
    A nie, nie jest po amerykansku, bo tam adwokat by zgarnął 90%, albo
    101% ..

> [...]
    > sporo amerykanskiego kapitalu. W zamian za udzial w przyszlych zyskach
    > fundusze pozyczaja lokalnym firmom pieniadze na rozpedzenie tego

    Dla funduszy to chyba zbyt niepewna sprawa. Chyba, ze jakis ambitnych,
    amerykanskich, gdzie liczy sie zysk.
    Wydaje mi się, ze nie ma tu tez jakiejs wielkiej "inwestycji",
    to adwokat/kancelaria moze sam zrobic. Chyba, ze chodzi o to, aby
    setki spraw założyc, a one beda trwały, i szybko pieniędzy nie
    przyniosą. Szczególnie, jak banki zaczna apelować po przegranej.

    Na pewno grube pieniądze leżą w kredytach frankowych, i w to ktos może
    zainwestować ... a teraz sie okazało, ze i na złotówkowych można
    wtopić.

    > https://tinyurl.com/4t6v477h

    J.

  • 4. Data: 2024-04-22 13:36:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Apr 2024 22:57:47 +0200, _Master_ wrote:
    > Dlatego też przyjąłem ofertę ugody frankowej z bankiem kiedy ta oferta
    > ze 70 tysi do zapłacenia spadła na 20 tysi do zapłacenia z moej strony
    >
    > Bez pośrednictwa żadnych prawniczych HIEN ;-)

    Ale to zarobiły bankowe hieny :-)
    które lepsze ? :-)

    > Tyle się tu mówiło o PAZERNOŚCI frankowiczów.
    > Są lepsi ;-)

    Jak widać.
    Ale jeśli wygrasz to zarobi pazerny adwokat, Ty, a pazerny bank straci
    podwójnie. To chyba dobrze ? :-)

    J.