eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą › Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
  • Data: 2021-06-02 16:34:25
    Temat: Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Wygodę w płaceniu kartą przez net - przy zachowaniu bezpieczeństwa -
    > no chyba że ktoś właśnie ma google'ofobię i uważa, że podawanie danych
    > karty google'owi jest niebezpieczne.

    Dla mnie zwykłe płacenie kartą jest wystarczająco bezpieczne.

    > A że ta wygoda i bezpieczeństwo są naprawdę duże to pokazuje przykład
    > paypala - z którego sprzedaży (i sukcesu) Musk miał kasę na założenie
    > spacex i tesli.

    Takie rzeczy nie mają związku, zwłaszcza z bezpieczeństwem.

    > Nigdy nie sprawdzam.

    O widzisz. To teraz jak dostaniesz linka z propozycją podania danych,
    które umożliwiają dostęp do konta w banku, to co zrobisz?

    > Bez przesady, że aż bezgranicznie - do sumy 50 euro.

    Co ma do tego 50 euro? Nie miałem na myśli zgubienia telefonu.

    > To PSD2 powoli zaczyna być takim wk*jącym wytrychem jak RODO - debile
    > i kłamcy próbują tym wszystko uzasadnić.

    Owszem. Podobnie "unia kazała" itp.

    > Cóż, nie ma przymusu korzystania z citka i citek też nie ma obowiązku
    > świadczenia usług detalicznych - ale w sumie należałoby ich nieco
    > pogromić, bo jeśli świadczą, to mają świadczyć zgodnie z prawem UE i
    > polskim, a nie robić sobie z klientów jaja.

    Aczkolwiek biorąc pod uwagę mnogość banków... pamiętam że kiedyś ludzie
    pytali dlaczego ktoś "wciąż" korzysta z mBanku. Citi to chyba nieco inna
    bajka?
    --
    Krzysztof Hałasa