eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą › Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
  • Data: 2021-06-02 14:28:36
    Temat: Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 1 Jun 2021 02:21:21 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >Pozostaje więc kupowanie na komputerze - z jednej strony łatwiejsze, bo certyfikaty
    i adres itp. już paranoidalnie opanowane - ale z drugiej trzeba przepisać link z
    SMSa, co na telefonie nie jest potrzebne - i bardzo jestem ciekawy, jak długie będą
    te linki ;>
    Można użyć https://messages.google.com/ i linka nie przepisywać ;) Ale
    paranoja może zablokować korzystanie z tego adresu ;)

    >Choć w sumie na komputerze też chyba można mieć google pay - ale tego jeszcze nie
    testowałem - próbował ktoś czy jednak mi się tylko zdaje (jakoś w żadnym sklepie "na
    komputerze" opcji google pay nie widziałem).
    Chyba w player.pl tak kupiłem przez GP na kompie ale przez to założyli
    mi konto dostępowe do playera zgodne z adresem podanym w GP podczas
    gdy transakcję robiłem na koncie o innym adresie. I teraz mam w player
    konto o innym adresie niż bym chciał.

    Na https://doladowania.play.pl/ też widzę GP na kompie.

    WAM
    --