  • 1. Data: 2024-03-19 21:00:19
    Temat: Awaria banku w Etiopii
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    Aż dziwne, że nikt z grupowiczów nie odnotował:

    https://www.bing.com/news/search?q=awaria+banku+w+et
    iopii

  • 2. Data: 2024-03-19 21:22:19
    Temat: Re: Awaria banku w Etiopii
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:utcqsj$a3p$1$kw1618@news.chmurka.net>
    user Krzysztof 'kw1618' pisze tak:

    > Aż dziwne, że nikt z grupowiczów nie odnotował:
    >
    > https://www.bing.com/news/search?q=awaria+banku+w+et
    iopii

    wszyscy już czytali.

    Kiedyś był podobny przypadek w Polsce z tym, że kwoty mniejsze
    i czas krótszy.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 3. Data: 2024-03-20 15:51:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Mar 2024 20:22:19 GMT, PiteR wrote:
    > in <news:utcqsj$a3p$1$kw1618@news.chmurka.net>

    iopii

    > wszyscy już czytali.
    >
    > Kiedyś był podobny przypadek w Polsce z tym, że kwoty mniejsze
    > i czas krótszy.

    Taa ... i co dalej?

    -będą straszyć prokuratorem i policją, że to kradzież?
    -będą prosić o zwrot?
    -będą naliczać odsetki od debetu na koncie?

    Bo w normalnych warunkach ... to bym powiedział, ze ich wina,
    bankomat nie powinien wypłacic więcej niż mam na koncie,
    więc naliczanie odsetek uważam za niewłasciwe ... przez miesiąc.

    Gorzej, jak ktos wypłacił dużo za dużo, i spłacanie zajmie mu dłużej
    ... bo powinien mieć chyba jakąś zgrubną wiedzę ile na tym koncie ma.

    choc czasami - samochód używany powiedzmy kupuję, odkładałem rok,
    teraz wypłacam po 5000 kilka razy ... i debet się zrobił 15 tys,
    ale to nie moja wina, że mnie bankomat w błąd wprowadził :-)

    J.