eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą › Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
  • Data: 2021-06-01 11:11:09
    Temat: Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 31 maja 2021 o 22:27:09 UTC+2 WAM napisał(a):
> [...]
    (ja jeszcze tego nie widziałem na oczy, ale żona mówiła, że miała taką sytuację)
    > W ING (korzystam z Business, nie wiem jak w detalu) każdy zakup netowy
    > potwierdza się smsem i PINem karty (zwykłym PINem od transakcji z
    > obecnością karty, nie jakimś specjalizowanym PINem do netu).

    Porównując z aliorem i ich e-PINem to z jednej strony jest to strasznie głupie - PINu
    do transakcji CP nie powinno się w taki sposób używać - ale z drugiej strony jest to
    jakaś realizacja wymagania "czegoś, co klient wie" - bo w sumie jestem ciekawy, jakie
    było tąpnięcie IO w aliorze i ile awantur (a pewnie było, dodzwonić się na infolinię
    nie było łatwo), jak ten e-PIN wprowadzili ;>
    W citku padaka będzie jeszcze większa - więc można obstawiać, czy się z tego
    wycofają, czy rzeczywiście detal olali - za miesiąc się przekonamy.