  • Data: 2007-09-17 17:42:30
    Temat: Re: Kiedy chip w Citi?
    Od: "Damian" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > karta po 10 miesiach uzywania wyglada jak wyjeta psu z gardla (a ma
    > jeszcze niby wytrzymac 2 lata),

    a jednego telefonu na 0801 nie mozesz wykonac raz na 10 miesiecy aby dostac
    nowa karte???
    zacznij korzystac z tego co Ci przysluguje, Citi wydaje nowe karty
    BEZPŁATNIE
    niewazne czy sa zniszczone czy np zmieniles sie i nowe zdjecie chcesz na
    karcie to jest zawsze za darmo :)

    > calkowicie niejasny system zwalniania z oplaty rocznej (w innych bankach
    > jest prosto : 6k, 12k, 18k, 30k itp. obrotu zwalnia z oplaty), ktory
    > wlacza sie w momencie kiedy zglaszamy chec rezygnacji z karty

    jak juz bedziesz dzwonil po nowy egzemplarz zniszczonej podobno karty to
    moze wystarczy spytac o limity obrotow gwarantujacych "darmowosc" ?

    malo asertywny jestes, ja "darmowosc" zaproponowalem konsultantowi Citi po
    kilku miesiacach i mimo,ze nie wiem jakie sa limity (ale je spelniam-tak
    zapewnia konsultant) to karty mam w Citi gratis - lacznie z dodatkowymi