  • Data: 2007-09-18 14:57:25
    Temat: Re: Kiedy chip w Citi?
    Od: "Damian" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mi konsultant powiedział, że nie ma nic takiego jak warunki zwolnienia z
    > opłaty rocznej.

    na kazdej infolini trafiaja sie takie rodzynki i nie tylko w bankowych 801 -
    jezeli uwazasz inaczej niz konsultant to popros o przelaczenie "pietro
    wyzej"

    co do oplaty to w 1 roku mialem gratis i pod koniec "rocznicy" poprosilem o
    negocjowanie ceny- od tamtej pory nie place za karte, wcisneli mi MC, karte
    dodatkowa (bezterminowo bezplatna) a ostatnio wszystko zamienili na gold
    chociaz mnie interesowala tylko 1 taka karta (dla mnie),
    reasumujac, robisz obrot masz free, nosisz w portfelu i tylko zerkasz na nia
    to placisz