  • Data: 2007-09-17 16:36:25
    Temat: Re: Kiedy chip w Citi?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dem napisał(a):
    > W Pl to faktycznie jest bez znaczenia, ale bywają miejsca, gdzie są
    > automatyczne terminale (np. stacje beznynowe), na których można autoryzować
    > tylko chip'em.

    Ale to trzeba miec karte akurat w Citi ? Ja mam aktualnie 6 KK (dwie
    bede zamykal, a w zasadzie juz zamykam) i nie uwazam wyrobienia sobie
    karty z chipem za jakis problem.

    Poza tym ja osobiscie nie widze w karcie Citi nic rewelacyjnego. Podobno
    maja niezly system rozpatrywania reklamacji ale z tego (na cale
    szczescie) nie musialem jeszcze korzystac. Obsluga telefoniczna tez jest
    na niezlym poziomie. Ale poza tym ? Beznadziejny podglad online, tylko
    19 znakow do umieszczenia na karcie, karta po 10 miesiach uzywania
    wyglada jak wyjeta psu z gardla (a ma jeszcze niby wytrzymac 2 lata),
    calkowicie niejasny system zwalniania z oplaty rocznej (w innych bankach
    jest prosto : 6k, 12k, 18k, 30k itp. obrotu zwalnia z oplaty), ktory
    wlacza sie w momencie kiedy zglaszamy chec rezygnacji z karty
    (przypomina mi to praktyke operatorow telefonii komorkowej, gdzie trzeba
    sie targowac o swoje, co jednak jak dla mnie jest praktyka bazarowa, a
    nie powaznej firmy za jaka uwaza sie bank). IMO nic nadzwyczajnego, co
    odroznia ta karte od konkurencji.

    --
    Mithos