  • Data: 2022-05-23 20:46:43
    Temat: Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-05-20 o 20:57, cef pisze:

    > Zadałem pytanie/reklamację w systemie. Zobaczymy co tam wymyślą.
    > Przeczytałem też regulamin programu poleceń - sprzedałem na dzień dobry
    > kilkaset euro, więc wymiana była. Nie widzę tam nic o płatnościach kartą
    > ale i tak płaciłem ostatnio stale z przewalutowaniem.

    Taką odpowiedź dostałem:
    przesłałem Pana pytanie do jednostko, która administruje Kantorem
    Walutowym. Otrzymałem informację, że podczas rejestracji nie wprowadził
    Pan kodu polecającego. Z tego powodu nie możemy wypłacić nagrody.
    Jeśli ma Pan dodatkowe pytania - jesteśmy do dyspozycji.
    Z pozdrowieniami
    xxx yyy
    Zespół Alior Banku

    To teraz będę reklamował, że system mają do d... bo kod był
    na pewno wprowadzony. Pierwszy raz chyba korzystałem
    z programu poleceń i pamiętam dobrze co robiłem.
    Zobaczymy co dalej