  • Data: 2022-06-20 21:00:02
    Temat: Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-06-13 o 20:35, cef pisze:

    > W sumie na tym niedpatrzeniu są 50zł do tyłu, bo mnie na razie nie odebrali
    > tych bezzasadnie przelanych 50zł. Poczekam aż się zamknie temat
    > i dam na zbożny cel.

    > Moje reklamacje przyszły zwykłymi listami.

    W sumie temat można uważać za zamknięty.
    Ostatnia odpowiedź jest mniej więcej taka:
    "Analiza Pana zgłoszenia wykazała, że nie założył Pan kantoru walutowego
    z użyciem kodu rekomendacyjnego. Z uwagi jednak na zachowanie
    pozytywnych relacji pomiędzy Panem a bankiem, 30.05.2022 r. wypłaciliśmy
    50 zł na Pana rachunek bieżący w kantorze walutowym. Ze względu na
    tajemnicę bankową nie możemy udzielić Panu wyjaśnień w sprawie, która
    dotyczy osoby trzeciej. Jeśli osoba polecająca złożyła reklamację,
    otrzyma od nas odpowiedź."

    Czyli zachowanie relacji kosztowało bank w sumie 100zł z powodu
    najprawdopodobniej
    błędu przeglądarki, bo coraz częściej widzę, że tam gdzie coś mi się nie
    wyświetla albo nie działa, to winne są dodatki blokujące reklamy w
    Firefoksie. I tutaj pewnie też wpisany kod się nie załadował po
    przejściu do następnej strony.

    Nie rozumiem tylko po jaką cholerę proszą, żeby zgłaszała się osoba trzecia
    a potem nie mogą udzielić informacji.