  • Data: 2022-06-03 16:22:56
    Temat: Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 2 czerwca 2022 o 22:28:49 UTC+2 cef napisał(a):
> [...]
    (dopiero teraz wziąłem ibuprom), że nie bylo jak odpisać.
    wypłacili, choć nie powinni (mi raz żubr dał dwa razy po stówce, choć powinien raz,
    napisałem, że taka historia, a oni, że w porządku), ale musiałbym mieć choć Twój
    aliorowy CIF, żeby pokazać, o kogo chodzi.
    > Masz numery reklamacji i moje imię i nazwisko w tym skanie i na te
    > numery się powołaj.
    > Oni tam już sobie odnajdą temat.
    > Nie pisz reklamacji, tylko się zgłoś tak jak proszą w tym piśmie -
    > napisz, że prosili o kontakt, to się zgłaszasz, bo nie dostałeś 50zł i
    > tyle - zobaczysz co Ci odpiszą..

    OK, napisałem do aliora - a do Ciebie odpowiedź na priv.