eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak zapłacić eurami, by najmniej stracić? › Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
  • Data: 2022-06-24 13:51:54
    Temat: Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2022-06-21 o 15:12, Dawid Rutkowski pisze:
    > poniedziałek, 20 czerwca 2022 o 21:40:48 UTC+2 cef napisał(a):
    >> W dniu 2022-06-20 o 21:24, Dawid Rutkowski pisze:
    >>> poniedziałek, 20 czerwca 2022 o 21:00:05 UTC+2 cef napisał(a):
    >>>
    >>>> Nie rozumiem tylko po jaką cholerę proszą, żeby zgłaszała się osoba trzecia
    >>>> a potem nie mogą udzielić informacji.
    >>>
    >>> Popiszesz trochę reklamacji to przestaniesz się dziwić.
    >>> Od banków łatwiej wyciągnąć kasę niż "przepraszam" - to to trzeba im z gardła
    wyrywać, ale i takie mam, jakbym był kobietą to bym sobie w ramki oprawiał i wieszał
    na ścianie ;>
    >>>
    >>> Lepsza może być chyba tylko taka historia, jak kiedyś czytałem, że ktoś się tak
    wqrwił na getout, że poustawiał kilkadziesiąt codziennych zleceń stałych na grosz z
    tytułem "kara dla getoutu za coś tam".
    >>> Podobno zadzwonił do niego w tej sprawie ktoś z zarządu tego parabanku - ale nie
    wiem, czy przeprosił ;>
    >>>
    >>> No i jeszcze częstym bywa "syndrom mLinki", czyli trzy różne odpowiedzi od trzech
    "kąsultantów".
    >>> Trzy, bo 3 wchodzi już w "wiele" w logice 4-wartościowej i odechciewa się
    człowiekowi dalej dzwonić.
    >>>
    >>> Jak masz chwilę to pisz kolejną reklamację o rżnięciu przez nich głupa.
    >> Piszę tylko wtedy kiedy jestem zmuszony (pobrali coś nienależnie) albo
    >> mnie wkurzyli czymś.
    >> To raptem było nie więcej niż raz do roku w kilkudziesięcioletniej historii
    >> w kilkunastu bankach.
    >
    > Cóż, nalegać nie będę, to jest specyficzny rodzaj sportu a DGCC ;>
    > Jednak nie należy się bać reklamacji.

    Nie chodzi o banie się, ja nie mam problemu z reklamowaniem.
    Np dzisiaj reklamowałem opłatę za kartę w Inteligo, bo zrobiłem
    obrotu kartą ze 300zł a tu nagle kilka dni temu 4 zł opłaty. Okazało
    się, że miałem
    też zwrot na kartę, ale nie była wykonywana transakcją ta kartą tylko
    dałem ją w terminalu do zwrotu i jak widać
    dla systemu to wszystko jedno, opłata wyskoczyła, bo zwroty pomniejszają
    płatności kartą. Jak są podstawy to reklamuję, ale nie żebym się bawił tym.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1