  • 1. Data: 2022-05-01 02:45:41
    Temat: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Jak zapłacić w necie eurami kartą, by zapłacić jak najmniej?
    [może przy okazji załapać się na wisienki?...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 2. Data: 2022-05-01 18:28:10
    Temat: Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 1 maja 2022 o 02:56:04 UTC+2 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Jak zapłacić w necie eurami kartą, by zapłacić jak najmniej?
    > [może przy okazji załapać się na wisienki?...]

    N26, IKA, citi, chyba też wciaż curve.
    Oczywiście wszystkie darmowe.
    mBąk - ale karta już nie jest darmowa i trzeba pamiętać, żeby włączyć
    wielowalutowość.

    Wisienki - citi. Mogę Cię "polecić".
    IKA - teraz chyba tylko dla pokecającego i coś nie płacą :(
    N26 i curve - skończyły się.

  • 3. Data: 2022-05-01 21:45:04
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ew. jeszcze aion.
    Jak nic się nie zmieniło to kurs najlepszy i nawet nie trzeba (a nawet nie można)
    kupować euto z wyprzedzeniem, żeby zapłacić w euro kartą.
    Tyle że plan light już nie jest bezwarunkowo bezpłatny - trzeba trzymać u nich 5k
    (ale na jakiś %, a nie na 0%), inaczej 20zł/mc.
    No i debetówki "apkowe", plastik płatny za wydanie.

  • 4. Data: 2022-05-02 00:25:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" f...@g...c
    om

    : N26, IKA,

    Czym jest IKA?

    : citi, chyba też wciaż curve.
    : Oczywiście wszystkie darmowe.

    -=-

    : mBąk - ale karta już nie jest darmowa i trzeba
    : pamiętać, żeby włączyć wielowalutowość.

    : Wisienki - citi. Mogę Cię "polecić".

    Mam ROR w Citi -- nadal możesz polecić?

    : IKA - teraz chyba tylko dla pokecającego i coś nie płacą :(
    : N26 i curve - skończyły się.

    Skończyły się wisienki czy możliwości płacenia?
    Mniemam, że tylko wisienki.

    -=-

    Najmilszym rozwiązaniem jest chyba Citi...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 5. Data: 2022-05-02 09:23:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 2 maja 2022 o 00:25:23 UTC+2 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > "Dawid Rutkowski" f...@g...com
    >
    > : N26, IKA,
    >
    > Czym jest IKA?

    "K"antor "A"liora. Tzw. "I"nternetowy.

    > : Wisienki - citi. Mogę Cię "polecić".
    > Mam ROR w Citi -- nadal możesz polecić?

    RORu nie, nawet citigold (wisienki ładne, 2k, ale trzeba wpłacić min. 400k na kilka
    miesięcy).
    Ew. można polecić KK.

    Masz "nowe citi konto"?

    > : IKA - teraz chyba tylko dla pokecającego i coś nie płacą :(
    > : N26 i curve - skończyły się.
    > Skończyły się wisienki czy możliwości płacenia?
    > Mniemam, że tylko wisienki.

    Wisienki. A szkoda, bo miłe były, szczególnie w N26, dostałem ponad 200 euro.

    > Najmilszym rozwiązaniem jest chyba Citi...

    Tylko pamiętaj "przełączyć" debetówkę na konto w euro i/lub włączyć "citi global
    wallet" (można tylko przez apkę).

    Aha, to płatność w necie, więc jeszcze potwierdzenie - apka albo przepisywanie linku
    z SMSa...

    Wg mnie lepiej IKA lub N26.
    Przelewy SEPA są darmowe.
    Kupować euro należy w kantorze citka, kantorze aliora lub w aion.

  • 6. Data: 2022-05-04 14:56:52
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

> [...]
    (ale na jakiś %, a nie na 0%), inaczej 20zł/mc.
    > No i debetówki "apkowe", plastik płatny za wydanie.

    płatności debetówką z PeKaO również korzystnie wychodzą

    warunek bezpłatności to 500 zł wpływu i jedna operacja kartą

    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 7. Data: 2022-05-06 17:44:58
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Na wstępie przepraszam za nieodpisywanie, ale miałem na głowie to i owo,
    dlatego musiałem nieco zmodyfikować me życiowe plany płatnicze itp....
    Maj zwalił mi na głowę masę dokonań ;) -- na szczęście znaczną część
    problemów rozplątałem... [teraz tylko: podwójnie zdać krew; dokonać
    trzech wizytacji okołomedycznych; zabrać kilka telefonicznych numerów,
    wymienić olej... teraz już z górki... ale na początku maja było tłoczno...]

    W dniu 2 maj 2022 o 09:23, Dawid Rutkowski pisze:

    > "K"antor "A"liora. Tzw. "I"nternetowy.

    Jak z tego skorzystać?

    > RORu nie, nawet citigold (wisienki ładne, 2k, ale trzeba
    > wpłacić min. 400k na kilka miesięcy).

    Trochę za dużo, jak na moje możliwości.

    > Ew. można polecić KK.

    Chętnie skorzystam, jeśli przyokazyjnie coś (wisienki
    lub orzeszki) otrzymam...

    > Masz "nowe citi konto"?

    Nie wiem, ale chyba tak, bo niedawno (w br.) uruchamiałem.

    > Wisienki. A szkoda, bo miłe były, szczególnie w N26, dostałem ponad 200 euro.

    > Tylko pamiętaj "przełączyć" debetówkę na konto w euro i/lub
    > włączyć "citi global wallet" (można tylko przez apkę).

    Apkę mam, lecz nie pojmuję, co miałbym uczynić...
    BTW apki -- wg mnie apka Citi jest koszmarna...

    Jak dokonuje się takiego zaqpu?

    --