  • Data: 2022-06-21 15:12:57
    Temat: Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 20 czerwca 2022 o 21:40:48 UTC+2 cef napisał(a):
> [...]
    wyrywać, ale i takie mam, jakbym był kobietą to bym sobie w ramki oprawiał i wieszał
    na ścianie ;>

    wqrwił na getout, że poustawiał kilkadziesiąt codziennych zleceń stałych na grosz z
    tytułem "kara dla getoutu za coś tam".

    > Piszę tylko wtedy kiedy jestem zmuszony (pobrali coś nienależnie) albo
    > mnie wkurzyli czymś.
    > To raptem było nie więcej niż raz do roku w kilkudziesięcioletniej historii
    > w kilkunastu bankach.

    Cóż, nalegać nie będę, to jest specyficzny rodzaj sportu a DGCC ;>
    Jednak nie należy się bać reklamacji.
    Co więcej, nie należy bać się powtórnych reklamacji - doświadczenie pokazuje,
    że trafiają one do bardziej kumatych pracowników, którzy bardziej rozumieją, o co
    chodzi.
    Tylko trzeba wyraźnie zaznaczyć, że jest to powtórna reklamacja.

    A alior szybko odpisuje i potwierdzili, że wysyłają listem zwykłym, więc nie ma
    groźby konieczności
    pójścia na pocztę - swego czasu wkurzał mnie tak santander, wysyłając nagrody
    "przeprosinowe" poleconym
    (zainspirowali mnie do skorzystania z usługi "polecony do skrzynki").

    Dostałem właśnie kolejne 50zł - tylko nie wiem właściwie, czy znów za Ciebie, czy za
    znajomą,
    bo jakoś się aliorowcy nie potrafią wysłowić.
    Pitolą coś o tajemnicy bankowej - choć w regulaminie programu poleceń jest zgoda
    polecanego
    na pewne ujawnienie tajemnicy bankowej polecającemu - że polecający założył rachunki,
    coś wymienił, zapłacił kartą - no bo
    jak polecający dostał nagrodę to przecież wie, że polecający spełnił wymagania.
    Choć alior to próbuje ukrywać - jak dostałem nagrodę za żonę, to nie było tam
    wskazania, za kogo to.
    Ale to jest pole do nadużyć ze strony aliora - mogą rżnąć głupa, a do wyrwania
    nagordy potrzeba współpracy
    poleconego i polecającego.
    Inna sprawa, czy ludzie "polecają się" hurtowo - choć jak jest np. wspólny wyjazd to
    może tak być.
    A inni próbowali z tego zrobić wręcz rodzaj piramidy finansowej czy amwaya ;>
    Ale nawet jak dwie osoby na raz polecisz, a wypłata za 3 miesiące, to skąd wiesz, za
    kogo dostałeś?

    Cóż, napiszę jeszcze raz, żeby wyjaśnili.
    Może znów wypłacą 50zł? ;>