  • Data: 2022-06-02 21:47:40
    Temat: Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 2 czerwca 2022 o 20:39:43 UTC+2 cef napisał(a):

    > Widzę Dawidzie, że zaglądasz na newsy, ale nie odbierasz poczty z tego
    > adresu.
    > Zajrzyj tam i daj mi znać co postanowiłeś,
    > bo reklamacja się rozwija :-)
    > A jak nie masz dostępu, to daj jakiś kontakt, żebym mógł
    > podesłać tam to co Alior przysłał.

    Spoko spoko, mail działa, ale dzisiaj było takie zawracanie bolącej głowy (dopiero
    teraz wziąłem ibuprom), że nie bylo jak odpisać.
    Oczywiście będę obserwował, co tam się w IKA dzieje,
    kasy trzymam tam równo więc wpływu 50zł nie przegapię.
    Zastanawiam się, czy pisać samemu reklamację, podpierając się tym, że Tobie
    wypłacili, choć nie powinni (mi raz żubr dał dwa razy po stówce, choć powinien raz,
    napisałem, że taka historia, a oni, że w porządku), ale musiałbym mieć choć Twój
    aliorowy CIF, żeby pokazać, o kogo chodzi.
    Aha, kod polecający nie wyexpirował, wciąż wyskakuje mi w ST ten sam.