  • Data: 2022-06-08 23:06:58
    Temat: Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (dopiero teraz wziąłem ibuprom), że nie bylo jak odpisać.
    wypłacili, choć nie powinni (mi raz żubr dał dwa razy po stówce, choć powinien raz,
    napisałem, że taka historia, a oni, że w porządku), ale musiałbym mieć choć Twój
    aliorowy CIF, żeby pokazać, o kogo chodzi.

    > No i "ja wiedziałem że tak będzie" (Grzegorz Halama "Oklasky").
    >
    > Odpisali, że nagrody nie dadzą, bo nie, a jak sobie chcę, to mogę pisać reklamację,
    bo jak napisałem "normalnie", to nie mogą z tego zrobić reklamacji (a w innych
    bankach potrafili mi zrobić reklamację ze zwykłego pytania, w którym sam bym się
    reklamacji nie doszukał ;)

    > Ja oczywiście napiszę.
    > Ty też napisz, a przy tym dodaj o nie rżnięciu głupa, bo przecież podawałeś im mój
    kod polecający, więc niech czytają, co się do nich pisze, a nie agencję kelnerską nam
    tu będą robić ;>

    OK, coś tam naskrobię - raczej pytanie jak wygląda sprawa wypłaty dla
    Ciebie.
    Technicznie sprawę utrudnia im fakt, że saldo złotówkowe mam teraz rzędu
    kilku złotych
    (ale dużo euro) i nie mogą ot tak zdjąć tych 50zł co przelali :-)
    Ale to jutro, bo dziś mało przytomny jestem