  • Data: 2022-06-20 21:24:06
    Temat: Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 20 czerwca 2022 o 21:00:05 UTC+2 cef napisał(a):

    > Nie rozumiem tylko po jaką cholerę proszą, żeby zgłaszała się osoba trzecia
    > a potem nie mogą udzielić informacji.

    Popiszesz trochę reklamacji to przestaniesz się dziwić.
    Od banków łatwiej wyciągnąć kasę niż "przepraszam" - to to trzeba im z gardła
    wyrywać, ale i takie mam, jakbym był kobietą to bym sobie w ramki oprawiał i wieszał
    na ścianie ;>

    Lepsza może być chyba tylko taka historia, jak kiedyś czytałem, że ktoś się tak
    wqrwił na getout, że poustawiał kilkadziesiąt codziennych zleceń stałych na grosz z
    tytułem "kara dla getoutu za coś tam".
    Podobno zadzwonił do niego w tej sprawie ktoś z zarządu tego parabanku - ale nie
    wiem, czy przeprosił ;>

    No i jeszcze częstym bywa "syndrom mLinki", czyli trzy różne odpowiedzi od trzech
    "kąsultantów".
    Trzy, bo 3 wchodzi już w "wiele" w logice 4-wartościowej i odechciewa się
    człowiekowi dalej dzwonić.

    Jak masz chwilę to pisz kolejną reklamację o rżnięciu przez nich głupa.
    Jak obiecują odpowiedź to niech się wywiązują.
    Zawsze też można dodać o preferencyjnych warunkach wymiany, będzie na piwo na toast
    za udaną reklamację.
    Ale na wspominanie o Rzeczniku Finansowym to za mały kaliber sprawy ;>

    Ja jeszcze czekam, aż przyjdzie moja papierowa odpowiedź oraz co będzie z drugiej
    reklamacji o kolejne 50zł.