  • Data: 2016-10-17 13:25:13
    Temat: Re: Polskei karty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości
    >Mi takie coś marzyłoby się w Polsce (a jeszcze lepiej - w całej
    >Europie):
    >http://www.japan-guide.com/e/e2359_003.html
    >Skoro już rząd ma się zajmować "polską kartą", to niech "wymyśli" coś
    >rzeczywiście innowacyjnego (a raczej skopiuje z krajów, w którym
    >działa to z powodzeniem). A potem niech to sprzeda do Czech, Ukrainy,
    >czy gdzie tam znajdzie na to kupców.
    >W sensie:
    >- karta "bezdotykowa" do płacenia za niemal wszystkie środki
    >transportu w całym kraju (i przy okazji prawie całkowita eliminacja
> [...]

    Ty byles wielkim zwolennikiem podobnego systemu z Hong Kongu ?
    a) nie wiem czy sie przyjmie przy naszym modelu komunikacji zbiorowej
    ... bilety miesieczne, wsiadanie roznymi drzwiami, kontrole
    b) czy to takie wygodne ... zapomnisz doladowac i zabraknie,
    c) przeciez to juz jest w wielu miejscach, skoro mozna zaplacic karta
    VISA/MC, kredytowa, debetowa itp.
    d) a jak powstana rozne systemy i wygraja w przetargu ?

    J.