  • 1. Data: 2024-04-25 14:32:58
    Temat: O wisienkach
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Pierwszy z brzegu przykład na który już mam ochotę WYMIOTOWAĆ

    https://jakdorobic.pl/bnp-paribas-az-490-zl-premii-f
    x-planet/

    Serio? Tak zarabiacie na wisienkach?

    "Jak zdobyć nawet 490 zł premii?
    Premia została podzielona na trzy nagrody gotówkowe o wartości: 90 zł
    oraz 2 x 200 zł zł. Nagrody wypłacane będą na konto otwarte w ramach
    promocji.

    Pierwsza nagroda - przelew o wartości 90 zł
    Pierwszą nagrodę otrzymacie za samo założenie konta i aktywowanie karty
    debetowej w regulaminowym czasie (czyli w terminie do 14 października
    2024 roku).

    Druga nagroda - przelew o wartości 200 zł
    Drugą nagrodę otrzymacie za spełnienie wcześniej wymienionych warunków
    oraz w kolejnym miesiącu:

    zapewnienie wpływów na konto na łączną kwotę co najmniej 1000 zł,
    wykonanie transakcji bezgotówkowych kartą na łączną kwotę co najmniej
    250 zł,
    aktywowanie platformy FX Pl@net,
    wykonanie transakcji wymiany walut na łączną kwotę co najmniej 300
    jednostek danej waluty (na przykład zakup 300 CHF, 300 EUR, 300 USD lub
    więcej - w jednej lub wielu transakcjach).

    Trzecia nagroda - przelew o wartości 200 zł
    Trzecią nagrodę otrzymacie za spełnienie wcześniej wymienionych warunków

  • 2. Data: 2024-04-25 16:14:26
    Temat: Re: O wisienkach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Apr 2024 14:32:58 +0200, _Master_ wrote:
    > Pierwszy z brzegu przykład na który już mam ochotę WYMIOTOWAĆ
    > https://jakdorobic.pl/bnp-paribas-az-490-zl-premii-f
    x-planet/

    > Serio? Tak zarabiacie na wisienkach?

    Ale o co chodzi? warunki rzekłbym, ze w miare typowe, z wyjątkiem
    walut.

    A 490 zl ... nie wiem, czy mi się chce, ale dla Ciebie to ponoć już
    sporo :-)

> [...]
    > Pierwszą nagrodę otrzymacie za samo założenie konta i aktywowanie karty
    > debetowej w regulaminowym czasie (czyli w terminie do 14 października

    Sprawdzic, ile kosztuje karta, a ile konto :-)

    > Druga nagroda - przelew o wartości 200 zł
    > Drugą nagrodę otrzymacie za spełnienie wcześniej wymienionych warunków
    > oraz w kolejnym miesiącu:
    >
    > zapewnienie wpływów na konto na łączną kwotę co najmniej 1000 zł,

    Jakis problem?

    > wykonanie transakcji bezgotówkowych kartą na łączną kwotę co najmniej
    > 250 zł,

    albo tu?

    > aktywowanie platformy FX Pl@net,

    Forex? Kantor ?

    > wykonanie transakcji wymiany walut na łączną kwotę co najmniej 300
    > jednostek danej waluty (na przykład zakup 300 CHF, 300 EUR, 300 USD lub
    > więcej - w jednej lub wielu transakcjach).

    Jakis problem? Sprawdzic kursy, ale nawet 5% spreadu od 300euro,
    to znacznie mniej niz 200 zl :-)

> [...]
    >
    > zapewnienie wpływów na konto na łączną kwotę co najmniej 1000 zł,
    > wykonanie transakcji bezgotówkowych kartą na łączną kwotę co najmniej

    Po raz drugi ?

    > wykonanie transakcji wymiany walut na łączną kwotę co najmniej 300
    > jednostek danej waluty (na przykład zakup 300 CHF, 300 EUR, 300 USD lub
    > więcej - w jednej lub wielu transakcjach)."

    Jak dobrze trafisz, to możesz najpierw kupić, potem sprzedać, i
    jeszcze na tym zarobić :-)

    No ale w miesiąc może być trudno ... to sobie poleżą euro i $ na
    koncie :-)

    J.

  • 3. Data: 2024-04-25 16:30:22
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Ok

    To ile to jest w ciągu roku?

    Ile jest banków? ze 20?

    20*500=10 000 zł rocznie?

  • 4. Data: 2024-04-25 17:18:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Apr 2024 16:30:22 +0200, _Master_ wrote:
    > Ok
    > To ile to jest w ciągu roku?
    > Ile jest banków? ze 20?
    > 20*500=10 000 zł rocznie?

    Ja az takim wisienkobiorcą nie jestem.

    Ale owszem - ostatnio nagrody wyjątkowo duże.
    Bardzo zachęcające :-)

    J.

  • 5. Data: 2024-04-26 21:03:19
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 25.04.2024 o 17:18, J.F pisze:
    > Ja az takim wisienkobiorcą nie jestem.
    >
    > Ale owszem - ostatnio nagrody wyjątkowo duże.
    > Bardzo zachęcające ?

    A co tam będzie jeszcze w warunkach? Kupienie garnków na prezentacji?

    To o wymianie walut mnie powaliło ;-)

  • 6. Data: 2024-04-29 01:30:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v0dihq$fik$4$chmurka8@news.chmurka.net>
    user _Master_ pisze tak:

> [...]
    > Premia została podzielona na trzy nagrody gotówkowe o wartości: 90
    > zł oraz 2 x 200 zł zł. Nagrody wypłacane będą na konto otwarte w

    Takie polskie chuje muje. Ciągłe mącenie ludziom w głowach.
    Tak samo operatorzy komórkowi. Żeby nie było spokoju. Żeby zawsze
    absorbować uwagę. Zrób to siamto sramto i wygraj 17 funtów. Pójdz do
    fryzjerki i zostaw 20.

    Dzwoni do mnie jakaś baba. Zastrasza że prad podrożeje. Przepisy vaty
    sraty mi recytuje. Mówie hola hola u mnie 7 elektrowni atomowych i 8 w
    budowie. Tu sie światła na noc i na dzień nie gasi.

    Wyzwoliłem się od problemów pieniężnych. Pieniądze szczęścia nie dają.
    Pani daj mi spokój. Kiście sie tam w tej Polsce finansiści +20zł - 10zł
    na rachunku za prad.

    --
    Piter

    #kradno ale sie dzielo

  • 7. Data: 2024-04-29 18:11:04
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Kiście sie tam w tej Polsce finansiści +20zł - 10zł

    Ale zdanie to masz na każdy polski temat.

    Masz polskie obywatelstwo ale nie masz jaj żeby się go pozbyć? ;-)