  • Data: 2016-10-20 09:16:22
    Temat: Re: Polskei karty
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-10-2016 o 16:00, J.F. pisze:

    > Z drugiej strony - jak panstwo likwiduje takie absurdy, to chyba dobrze.
    > Nie musi samo robic - moze namowic banki, aby sobie zrobily.
    >
    > Po ostatnich obnizkach to chyba nie ma sie o co bic, ale przez lata
    > panstwom nie przeszkadzal wyplyw sporych pieniedzy :-)
    > No i prywatnym firmom tez nie przeszkadzal :-)

    Ja tam nie wiem, ale _podobno_ jak jakiś przedsiębiorca opracował
    urządzenie dzięki któremu TV był wyciszany na czas reklam to go
    reklamodawcy zjedli oskarżając o utratę zysków.

    Czy jak ktoś (nawet państwo) wprowadzi coś, skutkiem czego obecni
    dostawcy kart stracą, to czy nie będą mogli żądać odszkodowań za utratę
    zysków. Podobno Polska już ma jakieś umowy według których przedsiębiorcy
    zagraniczni mogą skarżyć i już ileś tam odszkodowań wygrali. Jak gdzieś
    się pojawia informacja o skarżeniu państw przez firmy to chyba
    najczęściej jest hasło utraty zysków.
    P.G.