  • Data: 2016-10-19 16:00:43
    Temat: Re: Polskei karty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nu7i1u$m3b$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2016-10-19 o 12:23, Marek pisze:

    >Absurd jak absurd. Dla mnie absurdem jest, że taką kartę chce robić
    >państwo, a nie polski przedsiębiorca - w końcu państwo nie jest od
    >prowadzenia działalności gospodarczej.

    Z drugiej strony - jak panstwo likwiduje takie absurdy, to chyba
    dobrze.
    Nie musi samo robic - moze namowic banki, aby sobie zrobily.

    Po ostatnich obnizkach to chyba nie ma sie o co bic, ale przez lata
    panstwom nie przeszkadzal wyplyw sporych pieniedzy :-)
    No i prywatnym firmom tez nie przeszkadzal :-)

    J.