  • Data: 2016-10-17 12:33:16
    Temat: Re: Polskei karty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:d2c2dfc4-efe0-47f9-b728-5a8199fc6648@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 14 października 2016 20:27:30 UTC+2 użytkownik
    Sebastian Biały napisał:
    >Jedna przecież starczy.

    Piny akurat mozna miec takie same.

    >Jak wersja z dwoma to bez sensu. Ale. to da się jedną załatwić.

    I to by bylo ciekawe ... tylko czy umowa z Visa pozwoli ?
    Logo Visy i dodatkowa funkcja omijajaca placenie Visie ... no, ciekawe
    :-)

    >Z drugiej strony od kat mam jedną kartę- debetową vise i nie udało
    >się do tej pory żadnemu marketoidowi wytworzyć we mnie potrzeby
    >posiadania więcej plastykow??

    Jak masz jedno konto to normalne, jak masz wiecej ... chcialoby sie
    miec dostep do pieniedzy na koncie.

    Poza tym karty czasem zawodza, bankomaty sie moga zrobic niedarmowe

    >Niemcaszki sobie z tym poradzili.

    Chyba nie. Obslugiwano gdzies te karty poza krajami w ktorych je
    wydawano ?

    Poza tym - Niemcy i kilka innych krajow, to 200-300 mln ludzi, i to
    bogatych.
    Myslisz, ze jakas firma w Argentynie bedzie chciala wspolpracowac dla
    tych paru tysiecy klientow rocznie ... o ile nie paru setek ?

    No ale tez nie wymagamy od razu Argentyny - dobrze by bylo, aby pare
    europejskich krajow wspolpracowalo.

    J.