  • Data: 2016-10-16 15:50:02
    Temat: Re: Polskei karty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 16 Oct 2016 00:41:32 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > W połowie lat90-tych mieliśmy karty POLCARD i dało się.

    Widzisz gdzies te karty ? Nie dalo sie.
    A prawde mowiac nie pamietam tych kart.

    Niemcy ... oni mieli jakos powszechniej uzywany system czekow ?
    Bo patrzac na ich pozniejsze przywiazanie do gotowki, to mam
    watpliwosci.
    Tak czy inaczej - sklepikarze sie zbuntowali i nie chcieli placic
    Visie czy Amexowi wysokich prowizji. Wiec wymyslili sobie wlasne EC,
    ktore prowizje mialo mniejsze ... ale i tak Lidl przyjmowal tylko
    gotowke.

    A teraz prowizje spadly (tzn odgornie zmiejszono), to i bic sie nie ma
    o co ...

    J.