  • Data: 2016-10-14 21:22:56
    Temat: Re: Polskei karty
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 14 października 2016 20:27:30 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:
    ?

    > Żeby mieć dwie karty?
    Jedna przecież starczy.
    >Problem w tym że mam dwie karty zamiast jednej co
    > generuje koszty, wymaga pamiętania dwóch pinów i pilnowania dwa razy
    > więcej plastiku w portfelu i wkurwiania się co miesiąć że na wycieczkę
    > do Cieszyna zapomnialem wziąć antypolskiej karty zamiast tego kawałka
    > patriotycznego plastiku.
    Jak wersja z dwoma to bez sensu. Ale. to da się jedną załatwić.
    Z drugiej strony od kat mam jedną kartę- debetową vise i nie udało się do tej pory
    żadnemu marketoidowi wytworzyć we mnie potrzeby posiadania więcej plastykow??

    > Żeby zmusić banki? Skocz do Burkina Faso i przekonaj tamtejszych aby
    > obsługiwali Karty Wielkiej Rzeczypospolitej w Odbudowie. Pokaż Orzełka,
    > pomachaj broszurką o męczeństwie narodu umęczonego. Na pewno się zgodzą.
    > W Argentynie też i w ogóle wszędzie. Szczególnie że "wszędzie" nie mają
    > żadnych oddziałów w PL wiec co im zależy, nie?
    Niemcaszki sobie z tym poradzili.