  • Data: 2016-10-14 20:27:08
    Temat: Re: Polskei karty
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-10-14 19:55, Kris wrote:
    > A w czym problem widzisz?

    Żeby mieć dwie karty? Problem w tym że mam dwie karty zamiast jednej co
    generuje koszty, wymaga pamiętania dwóch pinów i pilnowania dwa razy
    więcej plastiku w portfelu i wkurwiania się co miesiąć że na wycieczkę
    do Cieszyna zapomnialem wziąć antypolskiej karty zamiast tego kawałka
    patriotycznego plastiku.

    Żeby zmusić banki? Skocz do Burkina Faso i przekonaj tamtejszych aby
    obsługiwali Karty Wielkiej Rzeczypospolitej w Odbudowie. Pokaż Orzełka,
    pomachaj broszurką o męczeństwie narodu umęczonego. Na pewno się zgodzą.
    W Argentynie też i w ogóle wszędzie. Szczególnie że "wszędzie" nie mają
    żadnych oddziałów w PL wiec co im zależy, nie?