  • Data: 2002-04-07 10:29:10
    Temat: Re: PKO BP - pijawki lapczywe...
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > co monetaryzm trzyma się mocno i jak rzucić okiem jest podstawą rozwoju i
    > stabiności najbogatszych krajów- czasy Keynesa odeszły w niepamięć.

    Wiesz, nie bede dyskutowal z Toba. Bo nie warto nawet zaczynac.
    Co do monetaryzmu.. Oj. Slepy chyba jestes, ze nie widzisz tego prawie 20%
    bezrobocia i zapasci polskiej gospodarki...
    Trzeba chlodzic, chlodzic gospodarke mowil Lesio B. to chyba ja zachlodzil,
    oby nie na smierc.

    Realne stopy procentowe sa w Polsce jedne z najwyzszych na swiecie,
    inflacja - podobna jak w krajach Euro. Ale nie. Nasz profesor powiedzial, ze
    na efekty poprzednihc obnizek trzeba czekac dlugo... Oczywiscie wcale to nie
    przeszkadzalo RPP obnizyc wczesniej o 7 pp...

    Zaciag RPP to poprzedni sklad sejmu i senatu - czysta teoretyczna smietanka.
    UW i AWS wyladowalo poza parlamentem, ale oni graja wlasnie nie wiem na co
    graja.