  • Data: 2002-04-09 09:06:59
    Temat: Re: PKO BP - pijawki lapczywe...
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli już porównujesz nas do innych krajów Zachodu to porównuj do czasów
    > kiedy kładły duży nacisk na dławienie inflacji a nie do dzisiejszych
    czasów
    > jak zasłużenie korzystają z efektów tego dławienia!!! Nie ma nic od tak -
    > pstryk tniem po stopach na maksa a jutro jest git. Tym się różni
    > Makroekonomia od Mikroekonomii, ze w Makroekonomii sam tzw chłopski
    > (SLD_PSLowski) rozum nie wystarczy... potrzebna wiedza i doświadczenie (i
    > nie była to docinka pod Twoim adresem- szczerze) tylko ogólna uwaga...

    Spokojnie.
    ale popatrzmy na Wegry. Tam kosztem wyzszej inflacji maja rozwoj gospodarczy
    tak, ze w tym momencie mozemy im pozazdroscic.
    Tu nie chodzi juz o inflacje itp., ale tu chodzi o caly kraj.
    Jak wyobrazasz sobie, ze ponad 3 mln bezrobotnych znajdzie prace bez
    ruszenia gospodarki?? Gdzie zostanie wchloniety najwyzszy szczyt
    demograficzny obecnie w Europie???

    Przy wzroscie gospodarczym na poziomie 2%... (zeby!) nie ma na to szans.
    A akurat ja zaraz bede szukal pracy - i co mam robic? Wyjechac stad? Ale
    mnie tutaj do cholery sie podoba i nie chce wyjezdzac!

    Czy ten technokrata Balcerowicz widzi to??? bo dla mnie jest slepy - i gada
    wskaznikami, ze nie widzi i tak dalej.

    Oczywiscie - jestem za liberalizacja gospodarki (cos w stylu Irlandii), ale
    jestem realista - ktos Millera wybral. AWS i UW nie sprawdzil sie - chyba
    nikt nie ma ku temu watpliwosci.

    Mozemy sobie tak dyskutowac a i owszem - ale to jestdyskusja najedzonych,
    ktorzy nie zrozumieja takich mieszkancow Radomia, gdzie 1/4 czynnych
    zawodowo nie ma pracy - i to nie ze nie chce pracowac... Bo tej pracy nie
    ma.
    Kazdy nie bedzie handlowal, ktos musi kupowac.

    Powiedz mi jak ja mam isc na swoj garnuszek, skoro skladka od razu 550 zl,
    biurokracja i tak dalej i tak dalej.

    Niestety - ale najlpeszy wyjsciem jest wyjechac z tego bagna, zarobic kase i
    wrocic (jesli bedzie sie kumus chcialo wracac).

    ale czy o to chodzi???

    Balcerowicza, Millera i kazdego g... to obchodzi - maja kase, ustawili sie
    do 7 pokolenia w przod i juz...