  • Data: 2002-04-08 21:13:53
    Temat: Re: PKO BP - pijawki lapczywe...
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Gwałtowne ruchy typu obniżenie skokowe stóp procentowych jeszcze nikomu
    nie
    > wyszły na dobre... Spowodują gwałtowny wzrost inflacji, którego
    ograniczanie
    > będzie bardzo kosztowne. RPP redukuje stopy a to ze czyni to stopniowo i
    > ostroznie nie powinno być zarzutem. Nie zapomnij że to nie Balcerowicz
    jest
    > winien wysokich kredytów w bankach tylko wysoki deficyt budżetowy
    > finansowany przez banki i sprawiający że nie opłaca im się ryzykować i
> [...]

    aj - to ja wiem, ze nic na sile i w ogole.
    Ale niestety teraz wyglada to na przepychanki i pokazanie kto sie ugnie a
    kto nie.... Niestety.
    Co do inflacji - tak masz racje, tylko... przeciez w kazdych planach taka
    inflacja miala byc za kilka lat - wiec znowu nic nie staloby sie tak
    nagle...

    Kolejna rzecz- bezrobocie - przeciez gospodarka jakakolwiek opiera sie na
    popycie wewnetrznym, ktory u nas jest hamowany na maksa - firmy nie moga
    sprzefdac na rynku wewnetrzym na sile eksportuja - a zloty jest silny - za
    silny - bo nie ma podstaw, zeby byl az tak silny.
    Jest silny bo kapital zagraniczny kupuje polskie obligacje - wymienia
    dolary. Rzad placi cene rynkowa - bo nikt inaczej nie kupilby - a sprzedawac
    musi - bo kase na zalatanie dziury musi znalezc.

    Jednym slowem jestesmy w kolku. A jedynym w tym momencuie szybkim i realnym
    roziwazaniem byloby wlasnie obnizenie stop procentowych....