  • Data: 2002-04-07 10:09:24
    Temat: Re: PKO BP - pijawki lapczywe...
    Od: "Jamesi" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > (nie
    > tylko
    >
    > No nie mow, ze PORP?
    > Bo jednak najweicej z tego co pisales, o zgrozo ma... SLD!

    SLD???? A kto konkretnie? Może bożyszcze i guru lewactwa Lesiunio M? A
    pamiętasz co ta miernota mówiła przed wyborami: żadnej liberalizacji K.P.
    "bo zamiast zatrudniac bedą zwalniać" - albo jakie miał Lesiunio pomysły
    dotyczące zmniejszenia bezrobocia na konferencji z udziałem pracodawców
    (było nawet w TV) - chciał mądrala ulg inwestycyjnych- o dziwo sami
    pracodawcy uczciwie przyznali, ze ulgi nic nie dadzą bo będą tylko pokusą do
    przekrętów! A Lesio na to:"Jak nie chcecie to nie korzystajcie - korzystać
    będą ci co chcą!" - ot mądrość ludowa Lesiunia! A może M.Dyduch z SLD co to
    chciał zawieszenia gospodarki rynkowej ze względu na sytuację w kraju? A
    może ta cała lewacka hałastra co głowsowała za uchwałą potępiającą RPP? Póki
    co monetaryzm trzyma się mocno i jak rzucić okiem jest podstawą rozwoju i
    stabiności najbogatszych krajów- czasy Keynesa odeszły w niepamięć.
    Co do liberalizacji KP to porównaj projekty PORP i rzadowy- tylko nam nie
    wmawiaj, że ten drugi jest bardziej liberalny!!!
    P.S.
    Broszury informacyjno-naprowadzająco-propagandowe SLD nie sa najlepszym
    źródłem informacji...