  • Data: 2002-04-07 13:04:34
    Temat: Re: PKO BP - pijawki lapczywe...
    Od: "Jamesi" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, nie bede dyskutowal z Toba. Bo nie warto nawet zaczynac.
    > Co do monetaryzmu.. Oj. Slepy chyba jestes, ze nie widzisz tego prawie 20%
    > bezrobocia i zapasci polskiej gospodarki...
    > Trzeba chlodzic, chlodzic gospodarke mowil Lesio B. to chyba ja
    zachlodzil,
    > oby nie na smierc.
    >
    > Realne stopy procentowe sa w Polsce jedne z najwyzszych na swiecie,
    > inflacja - podobna jak w krajach Euro. Ale nie. Nasz profesor powiedzial,
    ze
    > na efekty poprzednihc obnizek trzeba czekac dlugo... Oczywiscie wcale to
> [...]

    Aha -znów ten wstrętny Balcerowicz!!! dawaj! -huzia na józia !!! Ciekaw
    jestem co Ty rozumiesz pod pojęciem "chłodzenia" gospodarki i jakimi
    środkami ten wstręciuch ochłodził gospodarkę.
    Na marginesie podpowiem Ci, że Polska doświadczyła tzw kryzysu na końcu
    wśród reformowanych gospodarek tzw. bloku wschodniego - co to jest cykl
    koniunktury i po co się łagodzi jego wahania- a zresztą... .
    Co do obiżek stóp to tez podpowiem Ci, ze sam prof. Balcerowicz o tym nie
    decyduje, co zdaje się chcesz nam zasugerować, tylko wynik głosowania
    członków Rady. Co do skutków obniżek stóp proc to tez trzeba swoje odczekać-
    póki co czasy PRL mnięły (modlę się by bezpowrotnie- jestem troche
    zaniepokojony) - centralizmu już nie ma - Polska nie jest autarkią gosp.
    Co do bezrobocia to nawet to Twoje "liberlane" SLD poszło w końcu po rozum
    (?) do głowy i zdecydowało się troszkę poluźnić KP (ale tylko troszkę -
    wszak vox populi- co by nie rozpieszczać tych krwiopijców i wyzyskiwaczy).
    Choć tyle dobrego - ale bedziemy oceniać po faktach.

    Co do składu RPP - to niby kto miał zasiadać - fachowcy od jedynie słusznych
    gospodarek centralnie sterowanych, a może ci wrażliwi społecznie ale nie
    ekonomicznie? Rozumiem, ze w następnym zaciągu będą "eksperci" z SLD, PSL,
    Samoobrony, LPR, AWS mający za sobą bagaż doświadczeń w innych bankach
    centralnych, ze sporym dorobkiem naukowym (hi hi ciekawe kto będzie ha
    ha)...