  • Data: 2002-04-07 22:16:42
    Temat: Re: PKO BP - pijawki lapczywe...
    Od: "Jamesi" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mamy stagnacje i zalamanie sie popyty wewnetrznego - prawda??? I zadne
    > reformy finansow, kodeksu pracy i tak dalej nie pomoze. albo jak umarlemu
    > kadzidlo pomoze!

    Totalna podłamka Stary- zapisz sie do Andrzeja L. lub Z. Wrzodaka - są
    ostatnio na topie - tylko nie róbcie nam drugiej rewolucji październikowej -
    no i wara od moich pieniędzy! rozdawajcie własne!

    > W ciagu 12 miesiecy (luty-luty)wzrost produkcji wyniosl 0,1% (strasznie
    > duzo, nie???), nastapil realny spadek inwestycji, o ktorym wyzej pisalem.
    >
    > A moze tez jestes niezaleznym analitykiem na garnuszku jakiegos
    zachodniego
    > kapitalisty???

    AAAAAAAAA zostałem zdemaskowany!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    > Azeby unaocznic ci, ze gdzie indziej mozna, tylko u nas nie, podam kilka
    > liczb:
    >
    > Kraj / stopy procentowe (%) Inflacja ogolem (%) Inflacja w produkcji (%)
    > Strefa Euro 3,3 2,2 -1,1
    > USA 1,9 1,8 -2,6
    > Rosja 17,8 18 21,4
    > Czechy 4,3 3,7 0,6
    > Węgry 8,6 6,6 -0,4
    > Slowacja 7,8 6,2 3,4
    > Polska 10,3 3,5 0,0

    Sam pisałeś wcześniej, że nie należy porównywać Polski do innych krajów!!!
    Zdecyduj sie!!! Qrna zajebiste dane!!! Są dwie możliwośći: albo siedzą tam
    (tj RPP) nieuki albo nie mają jeszcze Twoich danych!!! (jest jeszcze
    trzecia - nie będę o niej pisał) Wyślij je RPP - chyba ich jeszcze nie
    mają!!! Taka prosta tabelka rozwiąze problem bezrobocia i wzrostu gosp.!!!
    Aha drobna korekta: w Polsce stopa referencyjna wynosi 10% ale rozumiem, że
    Ty masz swoje "alternatywne" źródła informacji (Ctrl-C Ctrl-V ha ha). Poza
    tym z tabelki rzeczywiście wynika, że można inaczej- można w lewo w prawo, w
    górę w doł, na plus i na minus- przekonałeś nas!!!

    > I teraz BARDZO CIE prosze. Przekonaj mnie, ale nie bzdurna demagogia takie
    > roznice.

    Patrz posty wcześniejsze...

    > Pamietaj o stopie bezrobocia w Polsce i w tych krajach.

    Patrz swoje spostrzeżenia wcześniejsze...

    Amerykańce - naród ponoć głupi ale za to do bólu praktyczny wytępił po II WŚ
    zwiazki zawodowe i lewactwo maści wszelakiej, wolny liberalny handel
    międzynarodwy doprowadził ich kraj do pozycji mocarstwa (tylko mi nie wracaj
    do Keynesizmu - do lat 70 się sprawdzał- potem była kicha).
    W Hiszpani -jak bezrobocie sięgało 20 % lewackie tłumoki doszły do wniosku
    by w końcu ograniczyć lewackie zapędy i zliberalizować rynki - na ich
    szczęście UE im pomogła.. - Prostych reguł nie ma (vide stopy %) - w takiej
    Portugalii bezrobocie jest dużo dużo mniejsze - problem jest złożony
    niemniej jednak kierunki postępowania znane...(mam co innego na myśli- nie
    stopy%)

    > Prosze bardzo - jesli podasz dobre argumenty przyznam Ci racje. Ale jak
    masz
    > pisac a bo komuchy, a bo 50 lat. To nawet sie mecz....

    Nie k...a , komuna była neutralna i nie miała absolutnie żadnego wpływu na
    dzień dzisiejszy... tylko przypałętał się taki Balcerowicz i popsuł
    wszystko. Na szczęscie w 1993 lud mądry się połapał na tej sknerze i oddał
    głos na Lewicę. Niestety zniszczenia były tak daleko posunięte, ze nie udało
    się przywrócić świetności kraju z przed 1989...