  • Data: 2002-04-07 22:28:20
    Temat: Re: PKO BP - pijawki lapczywe...
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Amerykańce - naród ponoć głupi ale za to do bólu praktyczny wytępił po II

    > zwiazki zawodowe i lewactwo maści wszelakiej, wolny liberalny handel
    > międzynarodwy doprowadził ich kraj do pozycji mocarstwa (tylko mi nie
    wracaj
    > do Keynesizmu - do lat 70 się sprawdzał- potem była kicha).
    > W Hiszpani -jak bezrobocie sięgało 20 % lewackie tłumoki doszły do wniosku
    > by w końcu ograniczyć lewackie zapędy i zliberalizować rynki - na ich
    > szczęście UE im pomogła.. - Prostych reguł nie ma (vide stopy %) - w
    takiej
> [...]

    Czekaj chlopie. A czy ja gdzies powiedzialem, ze jestem za zwiazkami
    zawodowymi???
    Wolny liberalny handel miedzynarodowy? Nie kpij. Poczytaj sobie wiecej jaki
    on byl wolny jak sie USA i Japonia rozwijaly. Teraz to nagle chca wolnego
    handlu, jak maja niekwestionowana pozycje mocarstwowa.
    Zreszta ostatnie wprowadzenie cel na stal... chyba mowi wszystko za siebie,
    jak oni traktuja wolny handel.
    Wiec prosze, nie wyjezdza mi z takimi.

    Widzisz ja kierunki tez znam, tylko, ze twierdze, ze:
    1) samo obnizenie stop gowno za przeproszniem da
    2) same dzialania liberalizujace kodeks pracy, itp. itd tez nic nie da (BTW
    jak sie obronisz przed argumentem, ze kiedy mielismy 7% wzrost gospodarczy,
    spadajaca inflacje, to kodeks dzialal, a nagle teraz go trzeba zmienic??)

    Dla mnie powinno isc to razem. Bez obnizenia i to znacznego stop
    procentowych i jednocznesnej liberalizacji kodeksu pracy, obnizeniu podatkow
    i akcyzy, uproszczenia procedur i likwidacji biurokracji NIE da sie nic
    ruszyc.

    Wyczekiwanie - najpier wy to moze my - jest glupota!!!

    A twierdzenie, ze przy tak niskim poziomie inflacji nalezy urtzymywac tak
    wysokie stopy procentowe - albo nieuctwem albo celowym dzialaniem - w czyim
    interesie???

    Popatrzmy na Argentyne jak to MFW caly czas stanowczo podtrzymywal tamtejszy
    kurs gospodarczy. I pozyczal kase - az... Az panstwo jedno z najbogatszych
    na poczatku wieku stalo sie bankrutem.

    Dalej jednak nie wytlumaczyles mi nic. Takis madry, a jedynie cos tam
    banialuki ogolnie wiadome popisales, lub jakies docinki w moim kierunku.

    Dalej prosze Cie - podaj mi argumenty, uprawniajace Cie do twierdzenia, ze
    stopy procentowe powinny byc na takim poziomie. bo ja tego nie rozumiem i
    twierdze, ze powinny byc nizsze.

    Jezeli sa na tak wysokim niespotykanym na swiecie poziomie - to cyba musi
    byc ku temu jakis powod.

    Badz tka dobry i mi go wyluszcz!