  • 291. Data: 2017-12-14 21:04:32
    Temat: Re: A bitcoin...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" a...@g...co

    : jeśli to nie walnie do świąt,

    Walnęło nieraz -- jak każda piramida finansowa.

    Choć walnęło wielokrotnie, podnosiło się z upadku -- pod
    tym względem jest to wyjątkowa piramida. :)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......

  • 292. Data: 2017-12-15 02:18:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Choć walnęło wielokrotnie, podnosiło się z upadku -- pod
    > tym względem jest to wyjątkowa piramida. :)

    Zastanawiałem się nad tym i doszedłem do wniosku, że w wypadku
    normalnych piramid ostateczny cios zadają organ ścigania zamykając
    organizatorów. W wypadku BC nie ma kogo zamknąć i stąd nie ma
    ostatecznego ciosu.

  • 293. Data: 2017-12-15 07:26:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > normalnych piramid ostateczny cios zadają organ ścigania zamykając
    > organizatorów. W wypadku BC nie ma kogo zamknąć i stąd nie ma

    Czyli że piramida finansowa może sobie istnieć w nieskończoność, gdyby
    nie złe państwo?

    --
    Liwiusz

  • 294. Data: 2017-12-15 09:47:43
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-12-15, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Czyli że piramida finansowa może sobie istnieć w nieskończoność, gdyby
    > nie złe państwo?

    No ba. Np. taki ZUS. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 295. Data: 2017-12-15 13:43:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    org...
    On 2017-12-15, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    [...]

    >No ba. Np. taki ZUS. :)

    Mowisz, ze to zle panstwo nie zamknelo dyrekcji i tylko dlatego ZUS
    jeszcze dziala ? :-)

    Czy ze zamykajac organizatorow ... panstwo musialoby sie samo zamknac
    ? :-)

    Ale w przypadku Wolomina i paru SKOK to Robert ma chyba racje - gdyby
    panstwo nie napisalo, ze zamknelo prezesa, to by ta piramida mogla
    jeszcze troche dzialac.
    Rok, dwa, 5 zanim by plynnosc calkiem stracila ?

    J.

  • 296. Data: 2017-12-15 15:26:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 15 Dec 2017 07:26:46 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Czyli że piramida finansowa może sobie istnieć w nieskończoność,
    > gdyby
    > nie złe państwo?

    Nie, piramida bedzie tak długo istniec jak będą wpływy z nowych
    klientów i nikt nie będzie temu przeszkadzać.

    --
    Marek

  • 297. Data: 2017-12-15 15:29:11
    Od: z <...@...pl>

    Po tym co napisaliście zaczynam wątpić w to oczekiwane przez wszystkich
    BUMMMMM :-)
    Chyba trzeba w końcu kupić te BTC

  • 298. Data: 2017-12-15 15:32:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Dziś widziałem artykuł, że urzędnicy KAS przechwycili na lotnisku w Katowicach 300
    koparek - usprawiedliwiają zatrzymanie zarzutami o brak polskiej instrukcji obsługi i
    deklaracji kompatybilności e-m.
    Więc przeszkadzać zaczynają, do świąt 10 dni...

  • 299. Data: 2017-12-15 15:59:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >brak polskiej instrukcji obsługi i deklaracji kompatybilności e-m.
    >Więc przeszkadzać zaczynają, do świąt 10 dni...

    A byly opisane jako koparki, czy jako urzadzenia elektroniczne ?

    Bo chyba z zarzutami nie maja racji (w zaleznosci od sytuacji) ... ale
    "maszynki do robiena pieniedzy" to celnicy slusznie zatrzymali :-)

    J.

  • 300. Data: 2017-12-15 19:40:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-12-17 o 07:26, Liwiusz pisze:

    > Czyli że piramida finansowa może sobie istnieć w nieskończoność, gdyby
    > nie złe państwo?

    Generalnie z wyłączeniem "złe", to mniej więcej byłaby prawda. Piramida
    napędza się zwiększając ilość oszukanych. Państwo w danym momencie
    ucina. Z jednej strony osoby już oszukane zostają "na lodzie", ale z
    drugiej strony ratują inne osoby.