  • 1. Data: 2017-11-02 08:44:25
    Temat: A bitcoin...
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Robi kolejne rekordy, wlasnie 7000$ :) Musi utrzymac tempo wzrostu 50%
    miesiecznie bo inaczej trend sie odwróci. Do końca roku musi zatem kosztować
    15000$. Ciekawe ile to jeszcze potrwa? :) Niektore kraje jak Rosja i Chiny
    juz zdelegalizowaly bitcoina. IMHO dobrze, bo to klasyczna piramida. W
    Polsce po Ambergoldzie ludzie krzyczeli "gdzie był rząd!? dlaczego nie
    ostrzegał!?". W Rosji i Chinach rząd już zareagował a w UE nie... Chyba Wall
    Street ma zywotny interes w pompowaniu banki, skor zachód jeszcze tego nie
    zbanował.

    Pzdr

  • 2. Data: 2017-11-02 12:07:02
    Temat: Re: A bitcoin...
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-02 o 08:44, miumiu pisze:
> [...]
    > Street ma zywotny interes w pompowaniu banki, skor zachód jeszcze tego nie

    Nie trzeba tyle gadać tylko lecieć kupować.
    Przecież AT i jej wykresy nie kłamią :-)

  • 3. Data: 2017-11-02 12:18:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup
    >Robi kolejne rekordy, wlasnie 7000$ :) Musi utrzymac tempo wzrostu
    >50% miesiecznie bo inaczej trend sie odwróci. Do końca roku musi
    >zatem kosztować 15000$. Ciekawe ile to jeszcze potrwa? :)

    miesiac, dwa w takim tempie ... :-)

    Ale przyszlosci to nic nie mowi - moze bedzie drobny spadek, a moze
    olbrzymi ...

    J.

  • 4. Data: 2017-11-02 12:37:49
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Ale przyszlosci to nic nie mowi - moze bedzie drobny spadek, a moze
    > olbrzymi ...
    >

    > J.

    Z reguły takie wykresy wygladają jak wieża Eiffela :P

  • 5. Data: 2017-11-02 12:56:32
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-11-02, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > miesiac, dwa w takim tempie ... :-)

    Na BCC [1], które szczęśliwie kupiłem w dołku (były po ~1100, a teraz ~1700),
    zarobiłem w ostatnim tygodniu więcej niż na BTC. A potencjał wzrostu jest,
    bo BCC spadł z okolic 2200-2300, podczas gdy BTC bije obecnie swoje
    rekordy.

    > Ale przyszlosci to nic nie mowi - moze bedzie drobny spadek, a moze
    > olbrzymi ...

    Ja sobie regularnie przesuwam stop-lossy.
    W momencie kiedy stop-loss zadziała, staram się wyczekać kiedy korekta
    się kończy i odkupuję taniej, albo zmieniam na inne waluty. :)

    A taka ciekawostka - w listopadzie zarówno BTC jak i BCC będą znowu
    miały swoje forki. ;)

    [1] Bitcoin Cash

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 6. Data: 2017-11-02 13:19:05
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

> [...]
    > zarobiłem w ostatnim tygodniu więcej niż na BTC. A potencjał wzrostu jest,
    > bo BCC spadł z okolic 2200-2300, podczas gdy BTC bije obecnie swoje

    Jak BTC jebnie to pociagnie za sobą cała resztę kryptowalut. I powtórki nie
    będzie, bo kazda taka piramida to jest "once in the lifetime experience" ;)
    Trzymaj się tych stoplossów, a jak zacznie spadać to nie dokupuj, bo w taki
    sposob sie traci wszystko :)

  • 7. Data: 2017-11-02 13:26:50
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-11-02, miumiu <a...@b...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > Trzymaj się tych stoplossów, a jak zacznie spadać to nie dokupuj, bo w taki

    BTC zaliczył już w swojej historii kilkukrotne ogromne spadki (procentowe)
    i jakoś nie upadł.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 8. Data: 2017-11-02 14:09:26
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <w...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnovm3oa.1l4n.wojciech.bancer@pl-test.org...
    > On 2017-11-02, miumiu <a...@b...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > BTC zaliczył już w swojej historii kilkukrotne ogromne spadki (procentowe)
    > i jakoś nie upadł.

    Bo to byly korekty. Kto odrozni korekte od zwrotu trendu bedzie bogaty. Bo
    chyba nie łudzisz sie, że bitcoin dojdzie do 1mln$ i się ustabilizuje? :)))

  • 9. Data: 2017-11-02 14:10:58
    Od: z <...@...pl>

    Z ciekawości
    W co jeszcze grasz? ruletka, bukmacherka, karty...
    Ile jesteś do przodu w dłuższym okresie?

  • 10. Data: 2017-11-02 14:38:19
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-11-02, miumiu <a...@b...pl> wrote:

    [...]

    > Bo to byly korekty. Kto odrozni korekte od zwrotu trendu bedzie bogaty. Bo
    > chyba nie łudzisz sie, że bitcoin dojdzie do 1mln$ i się ustabilizuje? :)))

    Chyba mówimy o różnych zdarzeniach. Spadek wartości po upadku Mt.Gox nazywasz
    korektą? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com