  • 1. Data: 2017-10-25 07:01:08
    Temat: Alior bank pomagał w kradzieży miliarda złotych
    Od: z <...@...pl>

    Wyborne.
    Tak wiem... Klienci byli rzetelnie informowani w jakie g... się pakują. :-)

    Kto (imię i nazwisko) pozwolił bankom pośredniczyć (uwiarygadniać) takie
    szemrane transakcje? KTO?

  • 2. Data: 2017-10-25 07:27:13
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Wyborne.

    > [...wypociny anonima, bez podania jakiegokolwiek źródła...]

    Ale o co chodzi?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    When we are planning for posterity, we ought to remember that virtue is

  • 3. Data: 2017-10-25 08:10:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-10-25 o 07:27, Kamil Jońca pisze:
    > Ale o co chodzi?

    Spokojnie. Media już trąbią. GW (nie czytasz?) chyba, tok fm na pewno :-)
    źródła jak wiadomo wiarygodne dlatego mogę polegać na swoich uszach :-)

    A linki? Ciągle mi zarzucają że podaję tendencyjne. To teraz nie podam :-)

  • 4. Data: 2017-10-25 08:15:34
    Od: z <...@...pl>

    https://www.aliorbank.pl/biuro-maklerskie/fundusze-i
    nwestycyjne.html

    NIE. Nie ma już na liście. To oczywiste :-)

  • 5. Data: 2017-10-25 18:02:40
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    > Ale o co chodzi?
    > KJ

    Zapewne o to:
    <https://subiektywnieofinansach.pl/mysleli-ze-inwest
    uja-w-fundusze-fincrea-z-gwarancja-zysku-grunty-hote
    le-dzialki-lesne/>

    ---
    Avast.

  • 6. Data: 2017-10-26 07:25:27
    Od: z <...@...pl>

    "Co prawda Alior Bank zapewnia w specjalnym oświadczeniu, że nic nikomu
    nie obiecywał, a jedynie informował o gwarancji zaoferowanej przez
    zewnętrzny podmiot, ale dla mnie jest to ściema. Bank to nie jest targ z
    warzywami, ani sklep spożywczy (zresztą nawet w spożywczaku nie
    sprzedaje się towarów od niesprawdzonego dostawcy). Jeśli jakaś oferta
    się pojawia w sprzedaży, to bank żyruje tę ofertę swoją wiarygodnością i
    marką. I nie wydaje mi się, by Alior mógł się teraz od tej
    odpowiedzialności wykręcić. "

  • 7. Data: 2017-10-26 17:57:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-10-17 o 18:02, Bogdan B. pisze:

    > Zapewne o to:
    > <https://subiektywnieofinansach.pl/mysleli-ze-inwest
    uja-w-fundusze-fincrea-z-gwarancja-zysku-grunty-hote
    le-dzialki-lesne/>

    Niekoniecznie. Do mnie jakaś paniusia dzwoniła w zeszły piątek
    "domagając" się stawienia się w Banku, bo mi się kończy termin lokaty, a
    ona ma wspaniałą propozycję. Szkoda mi było czasu na te idiotyzmy i nie
    poszedłem. Może i nawet był to złoty interes, ale ja nie mam do ALIOR-a
    zaufania i wkurza mnie, że pracownicy ewidentnie maja podgląd na moje
    rachunki (dzwoniła w przedostatni dzień) i zawracają d...ę pomimo tego,
    że nie mają zgody na wykorzystanie telefonu do celów marketingowych.
    Znalazłem się tam w spadku po BPH.

  • 8. Data: 2017-10-26 19:57:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-10-17 o 07:25, z pisze:
> [...]
    > się pojawia w sprzedaży, to bank żyruje tę ofertę swoją wiarygodnością i
    > marką. I nie wydaje mi się, by Alior mógł się teraz od tej

    Banki nie rozumieją,że tego typu działania powodują, że klienci tracą do
    nich zaufanie.

  • 9. Data: 2017-10-26 21:05:28
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Banki nie rozumieją,że tego typu działania powodują, że klienci tracą do
    > nich zaufanie.

    Skad taki wniosek? Normalny czlowiek tak rozumuje. W bankach (niektorych)
    zaufanie jest pojeciem, ktore definiuje sie w liczbach i przelicza na
    przychody. To raczej kwestia obliczenia: ile zarobimy na jakims dzialaniu, a
    ile stracimy przez to klientow i na jaki okres.

  • 10. Data: 2017-10-26 21:55:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-10-17 o 21:05, brum pisze:
> [...]
    > przychody. To raczej kwestia obliczenia: ile zarobimy na jakims dzialaniu, a
    > ile stracimy przez to klientow i na jaki okres.

    Ja rozumuję w następujący sposób. Bankiem rządzą profesjonaliści. Gdyby
    ten proponowany interes miał przynieść dochody większe, niż
    procent,który mi płacą z wkładu, to by zainwestowali pieniądze banku, bo
    po co mi płacić. Udzielili by temu funduszowi po prostu kredytu i
    zarobili na nas. Skoro nie inwestują, tylko szukają jelenia, to
    widocznie sami wątpią, że to się uda.

    Mnie przede wszystkim wkurza to, że skoro po raz drugi dzwoni do mnie
    pracownik banku tuż przed "przeładowaniem" lokaty, to nie może to być
    przypadek. Zatem bank nie zachowuje tajemnicy bankowej. Moje wkurzenie
    wzmaga to, że pytam tę kobietę, o co jej chodzi, a ona mi opowiada
    jakieś bajki o tajemniczych złotych interesach, które tylko ona może mi
    przekazać. Nawet inna placówka banku nie. A takie coś już działa na
    mnie, jak płachta czerwona na byka. Na odległość to szwindlem śmierdzi.