  • 1. Data: 2017-10-25 11:38:30
    Temat: SKOK w Wolominie
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Na czym polegały przekręty przy udzielaniu pożyczek (pod hipotekę) przez SKOK w
    Wołominie? Toczy się postępowanie w sprawie, czy postawiono komuś zarzuty i jakie?

  • 2. Data: 2017-10-25 12:17:23
    Temat: Re: SKOK w Wolominie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ń" napisał w wiadomości grup
    >Na czym polegały przekręty przy udzielaniu pożyczek (pod hipotekę)
    >przez SKOK w Wołominie?

    SKOK czy SK Bank ?

    >Toczy się postępowanie w sprawie, czy postawiono komuś zarzuty i
    >jakie?

    Skoro aresztowano, to musialy byc i zarzuty.

    Tylko jak mozna sie doczytac:
    aresztowano raz
    http://tvn24bis.pl/pieniadze,79/b-prezes-skok-wolomi
    n-wyjdzie-z-aresztu-jesli-wplaci-1-mln-zl-kaucji,590
    734.html

    aresztowano drugi raz
    http://www.tvp.info/33735834/afera-w-skok-wolomin-ko
    lejne-osoby-z-zarzutem-prania-brudnych-pieniedzy

    to ciekawe - w miedzyczasie skazano, uniewinniono, zwolniono z aresztu
    za kaucja ... tradycyjna slamazarnosc naszych sadow/prokuratur, czy
    zarzuty dęte i trudne do wykazania?

    Swoja droga to ciekawe traktowanie podejrzanego, prezes to pewnie cos
    tam odlozyl, ale zwykly czlowiek z czego ma zyc przez 4 lata ?

    J.

  • 3. Data: 2017-10-25 18:30:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > http://www.tvp.info/33735834/afera-w-skok-wolomin-ko
    lejne-osoby-z-zarzutem-prania-brudnych-pieniedzy

    BTW nie sprawdzałem co tam piszą, ale normalnie to jednak pranie brudów
    nie jest dodatnio skorelowane z bankructwami - to jest raczej dochodowy
    interes, i nikomu nie zależy na głębokim wnikaniu w jego szczegóły.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 4. Data: 2017-10-25 19:31:48
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Jestem ciekaw wątku wyłudzania wielomilionowych pożyczek pod zastaw (wpis do
    hipoteki) nieruchomości o mocno zawyżonej wartości (przekupywali rzeczoznawców
    majątkowych wykonujących operaty szacunkowe?? ) położonych w województwie
    zachodniopomorskim (m.in. powiat Myśliborski - zorganizowana grupa?? skoro prowadzi
    prokuratura w Gorzowie Wlkp.).
    Ktoś coś wie?

    -----

  • 5. Data: 2017-10-25 20:05:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:
    lejne-osoby-z-zarzutem-prania-brudnych-pieniedzy

    >BTW nie sprawdzałem co tam piszą, ale normalnie to jednak pranie
    >brudów

    Mi chodzi tylko o to, ze w sierpniu 2017 r zatrzymano Mariusza G,
    bylego prezesa SKOK Wolomin, i skierowano wniosek o areszt ... wiec co
    z poprzednim aresztowaniem ?

    >nie jest dodatnio skorelowane z bankructwami - to jest raczej
    >dochodowy
    >interes, i nikomu nie zależy na głębokim wnikaniu w jego szczegóły.

    Komus chyba jednak zalezy :-)
    A dochodowy to mogl byc dla prezesa, bo dla skoku niekoniecznie.

    A moze to wlasnie "legalizacja" pieniedzy wyłudzonych ze SKOK ?

    J.

  • 6. Data: 2017-10-25 22:47:38
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > A moze to wlasnie "legalizacja" pieniedzy wyłudzonych ze SKOK ?

    Może tak.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 7. Data: 2017-10-26 00:22:46
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-10-25 o 18:30, Krzysztof Halasa pisze:

> [...]
    > nie jest dodatnio skorelowane z bankructwami - to jest raczej dochodowy
    > interes, i nikomu nie zależy na głębokim wnikaniu w jego szczegóły.
    Czy Skok Wołomin podlega pod tę samą Centralę co Skok (Kasa) Stefczyka?

    --
    animka

  • 8. Data: 2017-10-26 09:06:29
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Spytaj swojego proboszcza ;-)

    -----

  • 9. Data: 2017-10-26 10:16:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Oct 2017 00:22:46 +0200, w <osr2tq$nqq$1@news.icm.edu.pl>, Animka
    <a...@t...wp.pl> napisał(-a):

    lejne-osoby-z-zarzutem-prania-brudnych-pieniedzy
    > Czy Skok Wołomin podlega pod tę samą Centralę co Skok (Kasa) Stefczyka?

    Centrala to raczej fikcja :) Centrala jest po to, aby jeden senator z PiS mógł
    zarabiać na "ubezpieczeniach" kas.

  • 10. Data: 2017-10-26 12:09:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    <a...@t...wp.pl> napisał(-a):
    lejne-osoby-z-zarzutem-prania-brudnych-pieniedzy

    >Centrala to raczej fikcja :) Centrala jest po to, aby jeden senator z
    >PiS mógł
    >zarabiać na "ubezpieczeniach" kas.

    Teoretycznie centrala i kasy moga sobie udzielac wzajemnej pomocy ...
    ale chyba zadnej ostatnio nie udzielily.
    Moze i slusznie - pomocy udzieli BFG, po co tracic pieniadze dobrych
    kas :-)

    Centrala ma/miala jeszcze "nadzor" ... chodza mi po glowie jakies
    plotkarsko-spiskowe doniesienia medialne ... ale moze pomylilem kasy
    :-)

    https://www.salon24.pl/u/tomek-laskus/637729,jak-to-
    robi-wsi-skok-wolomin

    Mozliwe to tak zmienic portfel kredytow w 9 miesiecy ?
    Czy to tak naprawde dluzszy interes, a w 2012 przestali splacac ?

    J.