  • 1. Data: 2017-10-31 20:03:14
    Temat: alior kantor - przelew własny
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    jak w temacie

    ktoś testował? chcę zrobić przelew w USD pomiędzy rachunkami w Alior
    Kantorze i koszt 30-115 zł, darmowych nie mają?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2017-10-31 20:08:31
    Temat: Re: alior kantor - przelew własny
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-10-31 o 20:03, RobertS pisze:
    > jak w temacie
    >
    > ktoś testował? chcę zrobić przelew w USD pomiędzy rachunkami w Alior
    > Kantorze i koszt 30-115 zł, darmowych nie mają?

    Pewnie są, jak u nich je kupisz.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2017-10-31 20:16:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-10-31 o 20:08, Pete pisze:

    > Pewnie są, jak  u nich je kupisz.

    no właśnie nie widzę takiej opcji, kasa wymieniona u nich a za przelew
    liczą po cenach rynkowych

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2017-10-31 20:24:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-31 o 20:03, RobertS pisze:
    > jak w temacie
    >
    > ktoś testował? chcę zrobić przelew w USD pomiędzy rachunkami w Alior
    > Kantorze i koszt 30-115 zł, darmowych nie mają?

    Jak można zrobić przelew USD pomiędzy rachunkami w Aliorkantor, skoro w
    Aliorkantor ma się 1 rachunek USD?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2017-10-31 20:28:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-31 o 20:03, RobertS pisze:
    > jak w temacie
    >
    > ktoś testował? chcę zrobić przelew w USD pomiędzy rachunkami w Alior
    > Kantorze i koszt 30-115 zł, darmowych nie mają?

    A w zakładce "przelewy" w "Twoje limity" jaką masz wysokość "Przelej za
    darmo"?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2017-10-31 21:33:05
    Od: szsz <s...@a...pl>

    W dniu 2017-10-31 o 20:03, RobertS pisze:
    > jak w temacie
    >
    > ktoś testował? chcę zrobić przelew w USD pomiędzy rachunkami w Alior
    > Kantorze i koszt 30-115 zł, darmowych nie mają?

    ja robilem KantorAliot <-> TMobile

    byly za darmo

    w USD i funtach
    USD nie byly u nich kupione (wczesniej przelane z TMobile)

    m.

  • 7. Data: 2017-11-01 09:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jak można zrobić przelew USD pomiędzy rachunkami w Aliorkantor,
    > skoro w Aliorkantor ma się 1 rachunek USD?

    RobertS nie napisał ze chce zrobic przelew pomiedzy **własnymi**
    rachunkami...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 8. Data: 2017-11-01 09:54:46
    Od: ń <ń@ń.ń>

    BTW ciekawe, czy jest prowizja za wpłatę waluty na 'obcy' rachunek walutowy w alik-u?

    -----

  • 9. Data: 2017-11-01 13:48:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-11-01 o 09:00, Budzik pisze:

    > RobertS nie napisał ze chce zrobic przelew pomiedzy **własnymi**
    > rachunkami...

    chciałem siostrze przelać, bo dwóch kont w USD oczywiście tam nie mam...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2017-11-01 13:50:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-10-31 o 20:28, Liwiusz pisze:

    > A w zakładce "przelewy" w "Twoje limity" jaką masz wysokość "Przelej za
    > darmo"?

    0 zł

    --
    pozdrawiam