  • 1. Data: 2017-11-01 11:44:14
    Temat: Karta kredytowa
    Od: p...@g...com

    Witam Grupowiczów,

    potrzebuję kartę kredytową z dobrym kursem euro przy zakupach zagranicą oraz
    korzystnych warunkach zwolnienia z opłaty rocznej i bez "kruczków".

    Banki takie jak Getin bank czy Alior odpadają.

    Obojętnie czy VISA czy MC.

    Może być silver - bez szału ze złotymi kartami.

    Czy obecnie banki wydają kk osobom bez umowy o pracę (student)?

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2017-11-01 12:16:09
    Temat: Re: Karta kredytowa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-01 o 11:44, p...@g...com pisze:
    > Witam Grupowiczów,
    >

    > potrzebuję kartę kredytową z dobrym kursem euro przy zakupach zagranicą

    gdzie?

> [...]
    >
    > Może być silver - bez szału ze złotymi kartami.
    >
    > Czy obecnie banki wydają kk osobom bez umowy o pracę (student)?

    Jak chcesz dostać kredyt, nie mając zdolności kredytowej?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-11-01 12:35:11
    Od: p...@g...com

    W dniu środa, 1 listopada 2017 12:16:11 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > gdzie?
    KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ.

    > Jak chcesz dostać kredyt, nie mając zdolności kredytowej?
    NIEKTÓRE BANKI BIORĄ DEPOZYT O WARTOŚCI 110 PROC. LIMITU KREDYTOWEGO NA KARCIE.

  • 4. Data: 2017-11-01 12:40:52
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    p...@g...com writes:

    [...]
    > NIEKTÓRE BANKI BIORĄ DEPOZYT O WARTOŚCI 110 PROC. LIMITU KREDYTOWEGO NA KARCIE.

    Ale po co wtedy kredytówka? NIe lepiej debetówka z alior kantoru?
    KJ
    PS. Nie krzycz.

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    A violent man will die a violent death.

  • 5. Data: 2017-11-01 12:56:28
    Od: p...@g...com

    > Ale po co wtedy kredytówka? NIe lepiej debetówka z alior kantoru?

    Dlaczego kredytówka:
    - płatności w internecie (hotele, zagraniczne sklepy internetowe itd.)
    - większy limit
    itd., itd.

    Wiem, wiem można mieć karty wirtualne do płatności w internecie.

    Ja chcę klasyczną kredytówkę.

    Jakieś propozycje?

  • 6. Data: 2017-11-01 13:03:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    p...@g...com writes:

    > Dlaczego kredytówka:
    > - płatności w internecie (hotele, zagraniczne sklepy internetowe itd.)

    Debetówką też można płacić w internecie. Poza tym ... hotel w internecie? [1]

    > - większy limit

    Jaki limit? Do czego?

    > itd., itd.
    >
    > Wiem, wiem można mieć karty wirtualne do płatności w internecie.

    Co Ty tak z tym internetem?

    > Ja chcę klasyczną kredytówkę.

    Bez dochodów? Obawiam się, że się nie da. Możesz podzwonić po
    infoliniach banków i podzielić się wrażeniami.

    Tak poza tym. Czy wczytywałeś się w prowizje od przewalutowań? Bo
    naprawdę nie widzę przewag kredytówki w tym zakresie.
    KJ

    [1] - tak, domyślam się, że chodzi jakąś zaliczkę
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Don't get to bragging.

  • 7. Data: 2017-11-01 13:05:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-01 o 12:56, p...@g...com pisze:

    > Dlaczego kredytówka:
    > - płatności w internecie (hotele, zagraniczne sklepy internetowe itd.)

    Kartą z alioru możesz płacić w internecie.

    > - większy limit

    Limit masz taki, ile masz pieniędzy.

    > Ja chcę klasyczną kredytówkę.

    Mylisz kartę kredytową z kartą, która umożliwia płatność w internecie
    (nie musi być kredytowa).

    > Jakieś propozycje?

    kantor.aliorbank.pl

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2017-11-01 13:06:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-01 o 12:35, p...@g...com pisze:

    > KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ.

    Nie krzycz. Piszesz, że jesteś studentem, z drugiej strony nie umiesz
    pisać po polsku, wolałem się dopytać co masz na myśli.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2017-11-01 13:07:36
    Od: p...@g...com

    > kantor.aliorbank.pl

    Ja nie szukam kantoru tylko kk.

  • 10. Data: 2017-11-01 13:15:43
    Od: p...@g...com

    > Bez dochodów? Obawiam się, że się nie da.
    Pekao dawało kartę pod zabezpieczenie depozytu 110 proc. limitu. Może są banki, które
    praktykują takie rozwiązanie.

    > Możesz podzwonić po infoliniach banków i podzielić się wrażeniami.
    Może obejdzie się bez kpin.