  • 1. Data: 2017-11-01 14:43:12
    Temat: Nest odsetki
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Jeśli jest ktoś kto ma rachunek Nest Oszczędności w Nest Banku, proszę o
    sprawdzenie czy poprawnie naliczono podatek od odsetek. U mnie wyraźnie
    podatek został zaokrąglony w górę do pełnych złotych zamiast do groszy.

  • 2. Data: 2017-11-03 02:24:05
    Temat: Re: Nest odsetki
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jureq" 59f9cf70$0$15204$6...@n...neostrada.pl

    > Jeśli jest ktoś kto ma rachunek Nest Oszczędności w Nest Banku,

    Ja mam.

    > proszę o sprawdzenie czy poprawnie naliczono podatek od odsetek.

    Niepoprawnie.

    > U mnie wyraźnie podatek został zaokrąglony w górę do pełnych złotych

    U mnie też.

    > zamiast do groszy.

    Wysłałem reklamację via WWW.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. ||||||||||||||||||||| ..;\|/......

  • 3. Data: 2017-11-03 04:00:55
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-11-01 14:43, jureq pisze:
    > Jeśli jest ktoś kto ma rachunek Nest Oszczędności w Nest Banku, proszę o
    > sprawdzenie czy poprawnie naliczono podatek od odsetek. U mnie wyraźnie
    > podatek został zaokrąglony w górę do pełnych złotych zamiast do groszy.

    u mnie też chyba coś nie halo z tymi odsetkami (abstrahując od tego, że
    oprocentowanie tego rachunku poleciało na łeb na szyję...)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2017-11-03 10:20:34
    Od: a...@g...com

    > u mnie też chyba coś nie halo z tymi odsetkami (abstrahując od tego, że
    > oprocentowanie tego rachunku poleciało na łeb na szyję...)

    ?
    Przecież zawsze było i jest 2,2%.

  • 5. Data: 2017-11-03 15:50:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-11-03 10:20, adamadammek<"!">gmail.com pisze:

    > ?
    > Przecież zawsze było i jest 2,2%.

    Słowo-klucz: było -
    <https://www.nestbank.pl/download/to-klienci-indywid
    ualni.pdf> (nowe -
    wg tego dokumentu - obowiązuje od 24 października 2017)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2017-11-04 00:11:25
    Od: a...@g...com

    W dniu piątek, 3 listopada 2017 15:50:01 UTC+1 użytkownik Krystek napisał:

> [...]
    > <https://www.nestbank.pl/download/to-klienci-indywid
    ualni.pdf> (nowe -
    > wg tego dokumentu - obowiązuje od 24 października 2017)

    Dla niektórych wciąż JEST. Z tego co widzę, to stare konta oszczędnościowe utworzone
    jeszcze w smarcie potraktowali lepiej, tzn wibor 3M PLUS 0,5% , a nie wibor MINUS
    0,5%

  • 7. Data: 2017-11-05 11:32:43
    Od: RWicik <r...@g...com>

    Tak właśnie jest. Ja już mam kilka lat konto i mam 2,2%.
    Żona zakładała kilka miesięcy temu. Na początku miała 2,2, a obecnie ma 1,2%

  • 8. Data: 2017-11-08 02:15:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-11-05 11:32, RWicik pisze:
    > Tak właśnie jest. Ja już mam kilka lat konto i mam 2,2%.
    > Żona zakładała kilka miesięcy temu. Na początku miała 2,2, a obecnie ma 1,2%

    Ale to chyba do kwot do 50 tysięcy?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 9. Data: 2017-11-08 23:30:13
    Od: q...@g...com

    On Wednesday, 1 November 2017 09:43:13 UTC-4, jureq wrote:
    > Jeśli jest ktoś kto ma rachunek Nest Oszczędności w Nest Banku, proszę o
    > sprawdzenie czy poprawnie naliczono podatek od odsetek. U mnie wyraźnie
    > podatek został zaokrąglony w górę do pełnych złotych zamiast do groszy.

    Czy ktoś już dostał skorygowane odsetki, lub choćby jakąś odpowiedź na reklamację
    odsetek ?

  • 10. Data: 2017-11-08 23:34:12
    Od: q...@g...com

    On Wednesday, 8 November 2017 17:30:16 UTC-5, q...@g...com wrote:

    > Czy ktoś już dostał skorygowane odsetki, lub choćby jakąś odpowiedź na reklamację
    odsetek ?

    ... (mam na myśli jakąś odpowiedź merytoryczną, a nie tylko potwierdzenie przyjęcia
    reklamacji i informację, że ta reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni).