    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <60bc8852$0$527$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <60bcbdb2$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <60bf8b73$0$549$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <60c36cd8$0$4958$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <60c51288$0$515$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <d...@g...com>
    <m...@p...waw.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Szantaż Krajowego Rejestru Długów
    Date: Fri, 18 Jun 2021 16:08:13 +0200

    W dniu 17.06.2021 o 15:36, Krzysztof Halasa pisze:

    > Ale rozumiesz, że to eliminuje możliwość istnienia w ogóle firm?
    > Przynajmniej większych niż jednoosobowe?

    Czyli twierdzisz, że nie da się tego zrobić prawidłowo? W wypadku
    rejestru długów wystarczyłoby wpisywać do rejestru na podstawie
    prawomocnych tytułów, a nie "widzimisię".

    Ewentualnie informować, że jakaś osoba podająca się za "odpytywaną"
    osobę wyłudza kredyty, by podmiot sprawdzający miał szansę dokładnego
    zweryfikowania danych.

    Obecnie jest tak, że jak ktoś na moje dane weźmie kredyt i go nie
    spłaci, to ja kredytu nie dostanę.

    --
    Robert Tomasik