  • 1. Data: 2024-05-15 17:54:40
    Temat: Millenium czyli DEBILE bankowości
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Poprawili aplikację mobilną.
    Wielkość czcionki Kod BLIK na telefonie jest ustawiona NA SZTYWNO.
    Nie zwiększa się i nie zmniejsza wraz resztą czcionek.

    Dlaczego> BO TERAZ JEST CZARNY (odpowiedź ładnej pani) ;-)

    Mam sobie kupić lepszy telefon aby robić dotykowo albo kopiować na palec
    a potem na kasę fiskalną ;-)

  • 2. Data: 2024-05-16 09:31:14
    Temat: Re: Millenium czyli DEBILE bankowości
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 May 2024 17:54:40 +0200, _Master_ wrote:
> [...]
    >
    > Dlaczego> BO TERAZ JEST CZARNY (odpowiedź ładnej pani) ;-)
    >
    > Mam sobie kupić lepszy telefon aby robić dotykowo albo kopiować na palec

    nie rozumiem.
    Za duza czcionka, za mała czy co?

    A co masz teraz za telefon?

    Pewnie działa w miare dobrze, a problemy mają posiadacze jakis bardzo
    nietypowych urządzeń.

    J.

  • 3. Data: 2024-05-16 10:24:18
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 16.05.2024 o 09:31, J.F pisze:

> [...]
    > Za duza czcionka, za mała czy co?
    >
    > A co masz teraz za telefon?
    >
    > Pewnie działa w miare dobrze, a problemy mają posiadacze jakis bardzo

    Czytaj ze zrozumieniem. tel. S10e do tej pory w aplikacji rozmiar
    czcionki KODU grzecznie poddawał się ustawieniom systemowym. Flagowy
    samasung to nie wynalazek ;-)

    Teraz ten kod jest zawsze takiej samej wielkości. Dla Mnie ZA MAŁEJ

    ale potrafię sobie też wyobrazić sytuację telefonu z mniejszym ekranem
    kiedy będzie ZA DUŻY i nie zmieści się na ekranie lub POŁAMIE

    To jest bardzo prosta rzecz programistycna którą Millenia SPIERDOLIŁA

    Po hoooooja zmieniali kolor ;-)

  • 4. Data: 2024-05-16 11:25:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 May 2024 10:24:18 +0200, _Master_ wrote:

> [...]
    > samasung to nie wynalazek ;-)
    >
    > Teraz ten kod jest zawsze takiej samej wielkości. Dla Mnie ZA MAŁEJ

    Jakie masz okulary? :-)

    Ale co to ma wspólnego z kasą?
    To w koncu przepisujesz kod czy placisz blikiem zblizeniowym?

    Aaaa ... "dotykowo" to masz na mysli zblizeniowo/NFC ?

    > ale potrafię sobie też wyobrazić sytuację telefonu z mniejszym ekranem
    > kiedy będzie ZA DUŻY i nie zmieści się na ekranie

    Pewnie tak. Ale tak małych telefonów to już chyba nie robią :-)

    >lub POŁAMIE

    To byłby połamany, czemu nie.
    Gorzej, jakby nie połamało, ale połamało, ale drugiej linii nie
    pokazało :-)

    > To jest bardzo prosta rzecz programistycna którą Millenia SPIERDOLIŁA
    > Po hoooooja zmieniali kolor ;-)

    A co ma kolor z wielkoscią wspólnego?
    Kolor zmienili, aby było łatwiej odczytac.
    Ale ... masz chyba ekran amOLED ... ustaw ciemne tło,
    ciekawe, czy apka pokaże białe cyfry na czarnym tle, czy czarne na
    czarnym ...

    J.

  • 5. Data: 2024-05-16 14:10:54
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 16.05.2024 o 11:25, J.F pisze:

    > Jakie masz okulary? :-)

    Dobre

    Widzę że dobrze się bawisz ;-)

    > Aaaa ... "dotykowo" to masz na mysli zblizeniowo/NFC ?

    Dotykowo mój palec i klawiatura kasy fiskalnej ;0

    > Pewnie tak. Ale tak małych telefonów to już chyba nie robią :-)

    Skąd wiesz? ;-)

    > To byłby połamany, czemu nie.
    > Gorzej, jakby nie połamało, ale połamało, ale drugiej linii nie
    > pokazało :-)

    hoooooj wie co zrobi milenijna aplikacja na małym ekranie ;-)

    > A co ma kolor z wielkoscią wspólnego?

    Pani na infolinii twierdziła że zmienili kolor ;-)

    > Kolor zmienili, aby było łatwiej odczytac.
    > Ale ... masz chyba ekran amOLED ... ustaw ciemne tło,
    > ciekawe, czy apka pokaże białe cyfry na czarnym tle, czy czarne na
    > czarnym ...

    Dla mnie cyfry są ZA MAŁE co zresztą już 2 x napisałem

    Dale się dobrze bawisz?

  • 6. Data: 2024-05-16 14:47:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 May 2024 14:10:54 +0200, _Master_ wrote:
    > Dobre
    > Widzę że dobrze się bawisz ;-)

    > Dotykowo mój palec i klawiatura kasy fiskalnej ;0

    No ale nadal nie rozumiem.
    Coś się zmieniło? przecież dawniej też mogłes przepisać kod palcem,
    albo wybrać płatność "zblizeniową" (NFC czy jako to się tam fachowo
    określa).

    > Skąd wiesz? ;-)

    Ze sklepów ..

    > hoooooj wie co zrobi milenijna aplikacja na małym ekranie ;-)

    Tu się zgadzam - tego nie wie nikt :-)

    > Pani na infolinii twierdziła że zmienili kolor ;-)

    Ale ty narzekasz na wielkosc.
    A wczesniej jaki był kolor ?

    Apke mam z 25.04, to chyba już "nowa" ?

    > Dla mnie cyfry są ZA MAŁE co zresztą już 2 x napisałem

    U mnie mają 6mm wysokosci.

    Więc nie wiem - telefon masz za mały, okulary niedobre,
    czy oczy niedobre.

    Kod blik zajmuje ze 40% szerokosci ekranu, miejsce na powiększenie
    jest, ale nie wiem czy tak powiększone by Ci wystarczyły :-)

    No jeszcze by można przejsc na ekran poziomy, wtedy byś zobaczył?

    J.

  • 7. Data: 2024-05-17 09:44:54
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 16.05.2024 o 14:47, J.F pisze:

    > No ale nadal nie rozumiem.
    > Coś się zmieniło? przecież dawniej też mogłes przepisać kod palcem,
    > albo wybrać płatność "zblizeniową" (NFC czy jako to się tam fachowo
    > określa).

    Przecież napisałem: Dawniej KOD BYŁ WIĘKSZY i mogłem go JESZCZE powiększyć
    Dziś KOD jest dla mnie ZA MAŁY i nie mogę go WCALE powiększyć.

    Dostałem radę że że mogę go sobie skopiować
    Tylko JAK jeśli kupuję bułki w sklepie a nie mam zbliżeniowego telefonu?

    > Ale ty narzekasz na wielkosc.

    Dostałem info z infolinii że zmienili kolor. Są tam niekompetentni bo
    nie wiedzą co jeszcze ZMIENILI

    > A wczesniej jaki był kolor ?

    RÓŻOWY No dobra. Taka Ciemna Magenta. Było dobrze Był widoczyny i
    większy. Po hoooja to ruszali?

    > U mnie mają 6mm wysokosci.

    u mnie 3,8 mm tel.S10e

    > Więc nie wiem - telefon masz za mały, okulary niedobre,
    > czy oczy niedobre.

    Takie same okulary i oczy miałem w przy starej aplikacji
    Uważasz że to moja wina że programista ODPIERDALA manianę a dyrektor to
    akceptuje?

    > Kod blik zajmuje ze 40% szerokosci ekranu, miejsce na powiększenie
    > jest, ale nie wiem czy tak powiększone by Ci wystarczyły :-)

    Wystarczyły Tylko że NIE DA SIĘ GO POWIĘKSZYĆ

    A WIDOKU POZIOMEGO NIE MA co by nic nie dało jak kodu NIE MOŻNA POWIĘKSZYĆ

  • 8. Data: 2024-05-17 09:49:19
    Od: _Master_ <...@...pl>

    UPS Ciekawe czy zauważy S10e ;-)

  • 9. Data: 2024-05-17 10:54:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 May 2024 09:44:54 +0200, _Master_ wrote:

> [...]
    >
    > Dostałem radę że że mogę go sobie skopiować
    > Tylko JAK jeśli kupuję bułki w sklepie a nie mam zbliżeniowego telefonu?

    kopiujesz, wklejasz do swojego ulubionego edytora, powiekszasz,
    przepisujesz.

    Ale przeciez rozwiązań problemu jest pełno:
    -mówisz p*lę, i zakładasz konto w innym banku,
    -mówisz p*le i wnioskujesz o kartę.
    -kupujesz lepszy telefon,
    -kupujesz lepszy telefon, z NFC,
    -kupujesz lepsze okulary,
    -składasz im reklamację, grożąc zamknieciem konta,
    -wystawiasz negatywa w sklepie google play,
    -są takie płaskie soczewki Fresnela, doklejasz sobie do futerału,
    -czytasz
    https://raportroczny.bankmillennium.pl/2021/pl/rapor
    t-esg/spoleczenstwo-society/bankowosc-inspirowana-lu
    dzmi/innowacyjne-uslugi/bankowosc-bez-barier/

    > Dostałem info z infolinii że zmienili kolor. Są tam niekompetentni bo
    > nie wiedzą co jeszcze ZMIENILI

    normalna sprawa, ze programisci wszystkiego nie mówią, co zrobili :-)
    Albo ktoś skiepscił zmianę koloru, i przy okazji zmienił coś jeszcze
    :-)

    > RÓŻOWY No dobra. Taka Ciemna Magenta. Było dobrze Był widoczyny i
    > większy. Po hoooja to ruszali?

    Czarny jest bardziej widoczny :-)

    > u mnie 3,8 mm tel.S10e

    Ekran ma widzę normalny, ~6".
    Ale rozdzielczość dużą, to może powodować zmniejszanie.

    > Takie same okulary i oczy miałem w przy starej aplikacji
    > Uważasz że to moja wina że programista ODPIERDALA manianę a dyrektor to
    > akceptuje?

    Uważam, że to twoja wina, że nie potrafisz przeczytać czcionki dwa
    razy większej niz "normalna" :-P

    > Wystarczyły Tylko że NIE DA SIĘ GO POWIĘKSZYĆ

    Ok, ale programista może. Negocjuj :-)

    > A WIDOKU POZIOMEGO NIE MA co by nic nie dało jak kodu NIE MOŻNA POWIĘKSZYĆ

    P.S. Ile pisałem wczoraj? 6mm?
    Wczoraj sie nie pokazywała, a dzis juz tak i mam aktualizacje z 13.05.
    Teraz blik ma 5mm, moze ciut więcej.

    co ciekawe - jak powiększyłem czcionki w systemie ... to blik się
    zmniejszyl do 4 mm. Może zmniejsz :-)

    J.

  • 10. Data: 2024-05-17 11:00:18
    Od: _Master_ <...@...pl>

    dlaczego mac cos zrobic kupować oprócz opierdolenia u zródła co
    oczywiscie zrobiłem