  • Data: 2021-06-23 17:12:21
    Temat: Re: Szantaż Krajowego Rejestru Długów
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.06.2021 o 23:53, Krzysztof Halasa pisze:

    > Bo nie ma zgody właściciela ani ważnego powodu? :-)
    > Piszesz o rejestrze, ale pierwotny problem nie leży w rejestrze,
    > a w banku. I tam trzeba go usunąć, w tę stronę lub w drugą.

    Ale to nie jest sprawa rzekomego klienta. Jeśli bank twierdzi, że ktoś
    jest jego dłużnikiem, to musi uzyskać prawomocny tytuł wykonawczy.

    > Nie wiem. Oni też pewnie tego nie wiedzą do momentu, w którym się
    > skutecznie dowiedzą.

    Toteż właśnie należy ich "skutecznie powiadomić".

    > A czemu nie?

    Też nie wiem czemu tak ma.

    > Wtedy to nie będzie należność sporna, tylko bezsporna. Sporna jest
    > wtedy, gdy dwie strony mają na ten sam temat inne zdanie.

    Czyli ja sobie mogę ogłosić, ze jesteś moim dłużnikiem, bo ja twierdzę,
    że jesteś, a Ty nie?

    --
    Robert Tomasik