  • Data: 2021-06-21 21:51:50
    Temat: Re: Szantaż Krajowego Rejestru Długów
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.06.2021 o 17:01, Krzysztof Halasa pisze:

    > Tego, o czym pisałem, w 100% prawidłowo - raczej nie. Zwłaszcza w
    > dużej firmie.

    Przyznam, że nie rozumiem.

    > To jest inna sprawa. Jednakże być może rejestr niesolidnych
    > kontrahentów nie jest niczym złym - pod warunkiem, że ten, kto
    > dokonuje tam wpisów, odpowiada też za to w normalny sposób (np.
    > cywilnie i karnie), w szczególności za bezpodstawny wpis oraz np. za
    > nieprawidłową reakcję na sprzeciw.

    I o to mi chodzi. Rejestr, jak rejestr.m Obecnie chyba nikt poważnie ich
    nie traktuje. Popatrz sobie do Internetu na giełdę długów. Maja jakieś
    śmieci za bilety sprzed lat.

    > Nigdy? Czy do czasu ustalenia stanu faktycznego? Bo wiesz, taki np.
    > bank wie, że istnieje spór w sprawie kredytu, i co ma z taką
    > informacją zrobić? Ma udzielić kredytu mimo sporu? Wyłudzacze
    > kredytów bardzo by się ucieszyli (tacy, którzy posługują się
    > własnymi dokumentami).
    > Natomiast zupełnie inną sprawą jest czas i ilość pracy, która jest
    > potrzebna do ustalenia stanu faktycznego.

    No widzisz, a to firma udzielająca kredytu powinna dbać o to, by
    wiedzieć, komu daje kredyt, a nie rozdawać go w ciemno licząc na to, ze
    jakoś to będzie.

    --
    Robert Tomasik