  • 21. Data: 2016-10-30 23:34:42
    Temat: Re: które bankomaty drukują kod doładowania?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 30.10.2016 o 19:38, Kris pisze:

    > 15zł to opłata za ROR.
    > Telefon mam w abonamencie.

    Abonament telefoniczny w banku?

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 22. Data: 2016-10-31 00:52:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Oct 2016 11:38:28 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > 15zł to opłata za ROR.

    I mowisz, ze warto ?
    Ciekawe za co, bo wszak tyle darmowych kont ...bylo, i ciagle jest ...

    J.

  • 23. Data: 2016-10-31 07:37:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 października 2016 00:51:55 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    .

    > I mowisz, ze warto ?
    Wg mnie warto.
    > Ciekawe za co,
    Za wszystko- za konto, dwie karty do niego(moja i żony), www. przelewy itp
    bo wszak tyle darmowych kont ...bylo, i ciagle jest ...
    Zmiana banku/ zmiana konto to zmiany stałych zleceń, definiowanych odbiorcow itp. No
    i utrata historii transakcji. Wiem że zarchiwizować można itp ale leniwy jestem;) A
    kompy zmieniam częściej jak bank to i archiwum by wzięło po drodze. Tak jak wcięło
    zdjęcia ze ślubu;(
    Zresztą wg mnie równowartość flaszki wina to akceptowalny koszt.
    Pewnie są jeszcze darmowe konta ale coś za coś zawsze. Aby było darmowe jakieś limity
    do wyrobienia/ilości transakcji itp. A ja na spacer idąc nie lubię przy okazji
    doładowań w bankomacie kupować kilkunastoma debetowkami płacąc?

  • 24. Data: 2016-10-31 07:49:48
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-10-30 o 19:38, Kris pisze:

    > 15zł to opłata za ROR.
    > Telefon mam w abonamencie.

    A co jest w telefonie?
    (w sensie jakie usługi zawiera w tych 15zł)

  • 25. Data: 2016-10-31 08:32:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 października 2016 07:49:47 UTC+1 użytkownik cef napisał:

    > A co jest w telefonie?
    > (w sensie jakie usługi zawiera w tych 15zł)

    15zł to opłata za ROR
    Telefon to insza inszość nic do tych 15zł nie ma- od 17 już chyba lat w abonamencie w
    tmobile(wcześniej era gsm)

  • 26. Data: 2016-10-31 10:33:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Oct 2016 23:37:29 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
> [...]
    zdjęcia ze ślubu;(
    > Zresztą wg mnie równowartość flaszki wina to akceptowalny koszt.

    Jak najbardziej ... ale po co przeplacac ?
    Jakbys tak od poczatku mial darmowe konto, to zobacz, ile by sie
    uzbieralo przez lata.

    > Pewnie są jeszcze darmowe konta ale coś za coś zawsze.

    Jak na razie nie wymieniles nic, za co by warto placic.

    >Aby było darmowe jakieś limity do wyrobienia/ilości transakcji itp.

    Latwe do wykonania.
    Choc przy kilku kartach i kontach juz uciazliwe.

    No coz, rynek sie zmienia - banki po obcieciu prowizji z kart i
    docisniete podatkiem beda podnosic oplaty, klienci beda zamykac
    niepotrzebne konta. Zaczynajac od najdrozszych :-)

    >A ja na spacer idąc nie lubię przy okazji doładowań w bankomacie
    >kupować kilkunastoma debetowkami płacąc?

    Jak najbardziej rozumiem.
    Ale zamieniac pieniadze na niepotrzebne doladowania - dziwne troche.
    Chyba ze sprzedac potem na allegro.

    J.

  • 27. Data: 2016-10-31 11:21:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 października 2016 10:33:35 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Jak najbardziej ... ale po co przeplacac ?
    > Jakbys tak od poczatku mial darmowe konto, to zobacz, ile by sie
    > uzbieralo przez lata.
    Ano wiem
    Gdybym zamiast abo w telefonie miał prepaida, zmieniał opertorów w zależności od
    promocji itp tez bym pewnie oszczędności generował.Z 10-15zł miesięcznie pewnie bym
    zyskał. Ale w zamian doładowania, nocne spacery do bankomatów aktywacja pakietów,
    formalności przy przenoszeniu nr itp. Ciekawsze rzeczy w życiu można robić
    To samo z dostawca programów telewizyjnych- tez miesięcznie płace a pewnie można i
    tam zaoszczędzić.
    Co do 15zł za ROR
    Powiedzmy że koszt ten jest dla mnie akceptowalny. Mam wszystko w jednym miejscu,
    historie naście lat do tyłu, przyzwyczajony zresztą jestem.
    Wole się skopić na tym jak to dodatkowe 15zł zarobić niż kombinować z ze zmiana
    konta.
    > Jak na razie nie wymieniles nic, za co by warto placic.
    Każdy ma jakiś swój punkt widzenia.
    Traktuje bank jak każdego innego usługodawce
    Bank udostępnia mi system transakcyjny, karty, przelewa pieniądze gdzie mu zlecę,
    obsługuje moje płatności kartą itp więc 15zł jest dla mnie akceptowalne

    > Latwe do wykonania.
    I szybko się zmienia. Przegapię na pl.misc.banki post w stylu "ewakuacja wprowadzili
    opłaty" i darmowość sie skończy. I znowu zmiana banku itp
    > Choc przy kilku kartach i kontach juz uciazliwe.
    Ot to. Poniektórzy tutaj mają pewnie konta pozakładane w kilkunastu nawet bankach.
    Takie hobby- nic mi do tego.
    > No coz, rynek sie zmienia - banki po obcieciu prowizji z kart i
    > docisniete podatkiem beda podnosic oplaty, klienci beda zamykac
    > niepotrzebne konta. Zaczynajac od najdrozszych :-)
    Nie mam niepotrzebnych kont wiec problem mnie nie dotyczy

    > Jak najbardziej rozumiem.
    > Ale zamieniac pieniadze na niepotrzebne doladowania - dziwne troche.
    Hobby takie
    Albo pralnia;)
    > Chyba ze sprzedac potem na allegro.
    Bezstratnie raczej się nie da. więc pralnia;)

  • 28. Data: 2016-10-31 11:50:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" e...@g...co

    : Bank udostępnia mi system transakcyjny, karty, przelewa
    : pieniądze gdzie mu zlecę, obsługuje moje płatności kartą
    : itp więc 15zł jest dla mnie akceptowalne

    Bank zarabia na obrocie pieniądza.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 29. Data: 2016-10-31 11:52:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 8...@g...co

    : Telefon to insza inszość nic do tych 15zł nie ma- od 17
    : już chyba lat w abonamencie w tmobile(wcześniej era gsm)

    W TiMobajlu chyba można mieć telefon za free,
    o ile korzysta się z ich usług bankowych.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 30. Data: 2016-10-31 11:56:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" e...@g...co

    : jestem;) A kompy zmieniam częściej jak bank to i archiwum
    : by wzięło po drodze.

    Nie słyszałeś o możliwości kopiowania informacji pomiędzy kompami?
    Ja kopiowałem/kopiuję od czasu, gdy kompy były duże jak szafy ubraniowe. :)