  • 1. Data: 2016-10-25 09:33:07
    Temat: profil zaufany w inteligo
    Od: n...@p...pl

    inteligo intensywnie promuje profil zaufany

    mam pytanie: czy jeśli mam już profil zaufany
    a chciałbym uzywać go w inteligo to ich procedura
    zakłada konieczność fizycznego stawienia się
    w jakimś pkt potwierdzającym dane osobowe (np.
    w ZUS albo w Urzędzie Skarbowym)?

  • 2. Data: 2016-10-25 11:00:46
    Temat: Re: profil zaufany w inteligo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik n...@p...pl ...

> [...]
    > a chciałbym uzywać go w inteligo to ich procedura
    > zakłada konieczność fizycznego stawienia się
    > w jakimś pkt potwierdzającym dane osobowe (np.

    Idea profilu zaufanego polega własnie na tym, ze możesz się nim
    identyfikowac nie chodzac do urzedu.
    Znanym mi wyjątkiem jest tutaj NFZ z niejasnych zreszta powodów.

    Natomiast nie do konca rozumiem Twoje pytanie.
    Chcesz za pomoca profilu załozyc konto w inteligo?
    Czy moze założyłes profil w inteligo i teraz pytasz gdzie mozesz go uzywac?

  • 3. Data: 2016-10-25 11:46:25
    Od: n...@p...pl

    > Natomiast nie do konca rozumiem Twoje pytanie.
    > Chcesz za pomoca profilu załozyc konto w inteligo?
    > Czy moze założyłes profil w inteligo i teraz pytasz gdzie mozesz go uzywac?

    używam od kilku lat profilu zaufanego, który kiedyś założyłem
    podoba mi się idea integracji profilu zaufanego z bankowością

    i zastanawiam się czy jeżeli będę chciał używać profilu zaufanego za pośrednictwem
    inteligo to będę musiał poddać się ponownej fizycznej weryfikacji

  • 4. Data: 2016-10-25 20:41:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik n...@p...pl ...

> [...]
    >
    > i zastanawiam się czy jeżeli będę chciał używać profilu zaufanego za
    > pośrednictwem inteligo to będę musiał poddać się ponownej fizycznej

    Reasumujac - chcesz założyc konto w inteligo potwierdzajac swoja tozsamosc
    profilem zaufanym?

    Z tego co wiem, mozna odwrotnie to znaczy majac konto inteligo, potwierdzic
    profil zaufany.

    Ale czy mozliwe jest ząłóżenie konta, tego nie wiem.
    Na pewno jednak uzyskasz taka informacje na infolinii inteligo.
    Daj proszę znac, czego sie dowiedziałes :)

  • 5. Data: 2016-10-25 22:27:44
    Od: gral <n...@e...pl>

    W Mille dla odmiany proponują zalogowanie się do ZUS z poziomu banku.
    Nie testowałem bo mam dostęp bezpośrednio (parę lat temu ganiałem do ZUS
    z dowodem po dostęp).