  • 1. Data: 2016-10-25 13:03:08
    Temat: które bankomaty drukują kod doładowania?
    Od: n...@p...pl

    większość bankomatów umożliwia doładowanie
    komórki, ale wymaga wskazania 9 cyfrowego
    nr tejże komórki.

    czy istnieje sieć bankomatów która drukuje
    kilkunastocyfrowy kod doładowania nadający
    się do użycia w późniejszym terminie?

  • 2. Data: 2016-10-25 23:16:54
    Temat: Re: które bankomaty drukują kod doładowania?
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    <n...@p...pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > nr tejże komórki.
    >
    > czy istnieje sieć bankomatów która drukuje
    > kilkunastocyfrowy kod doładowania nadający
    Bankomaty grupy BPS czyli banki spółdzielcze.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 3. Data: 2016-10-26 16:51:34
    Od: n...@p...pl

    > Bankomaty grupy BPS czyli banki spółdzielcze.

    a oprócz nich? Czy ktoś wie, jak jest np.
    w sieciach euronet albo cash planet?

  • 4. Data: 2016-10-26 17:11:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik nowyjestem napisał w wiadomości

    >a oprócz nich? Czy ktoś wie, jak jest np.
    >w sieciach euronet albo cash planet?

    Jeszcze mozna wykorzystac siec sklepow Zabka, Freshmarket, Empik,
    Biedronka chyba i mase innych.

    J.

  • 5. Data: 2016-10-26 17:41:18
    Od: n...@p...pl

    W dniu środa, 26 października 2016 17:11:24 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Jeszcze mozna wykorzystac siec sklepow Zabka,
    > Freshmarket, Empik, Biedronka chyba i mase innych.

    ok, ale ja pytam tylko i wyłącznie o bankomaty
    chcę przyjść z kartą do bankomatu i dostać kod
    kilkunastocyfrowy który użyję w późniejszym czasie

  • 6. Data: 2016-10-27 11:08:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:

    >ok, ale ja pytam tylko i wyłącznie o bankomaty
    >chcę przyjść z kartą do bankomatu i dostać kod
    >kilkunastocyfrowy który użyję w późniejszym czasie

    A co za roznica - w bankomacie, czy w sklepiku obok ?

    J.

  • 7. Data: 2016-10-27 19:37:34
    Od: n...@p...pl

    > A co za roznica - w bankomacie, czy w sklepiku obok ?

    bankomat bywa lepszy bo zazwyczaj jest całodobowy

    ponadto do bankomatu można przyjść z plikiem debetówek
    i po kolei metodycznie wkładać kolejne karty i drukować
    sobie kolejne kody - jak przyjdę do sklepu z kilkunastoma
    kartami to obsługa będzie patrzeć na mnie jak na dziwaka,
    a ludzie stojący za mną w kolejce będą chcieli zamordować
    mnie wzrokiem... po co mam wywoływać w ludziach negatywne
    emocje, wolę spokojnie pójść na wieczorny spacer i samemu
    załatwić swoje sprawy. Ogólnie lubię to co samoobsługowe.

    jeszcze lepsza byłaby jakaś www (nie ebay i nie allegro) gdzie płaciłbym kartami za
    te kody siedząc sobie w domku
    przed komputerkiem i popijając kawkę...

    ale bankomat daje mi już wystarczającą wygodę samoobsługi

  • 8. Data: 2016-10-28 10:02:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik nowyjestem napisał
    >bankomat bywa lepszy bo zazwyczaj jest całodobowy

    Zabka tez dlugo otwarta :-)

> [...]
    >sobie kolejne kody - jak przyjdę do sklepu z kilkunastoma
    >kartami to obsługa będzie patrzeć na mnie jak na dziwaka,

    Dziwne troche wymaganie ... skad tych kilkanascie kart ?

    Prosisz o nascie doladowan, wyciagasz jedna karte i placisz :-)

    >a ludzie stojący za mną w kolejce będą chcieli zamordować
    >mnie wzrokiem... po co mam wywoływać w ludziach negatywne

    Do bankomatow tez bywaja kolejki. No ale mozna pojsc o trzeciej w nocy
    :-)

    >emocje, wolę spokojnie pójść na wieczorny spacer i samemu
    >załatwić swoje sprawy. Ogólnie lubię to co samoobsługowe.

    Ogolnie rozumiem, ale juz bys dawno kupil te kody :-)

    J.

  • 9. Data: 2016-10-29 10:01:10
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 28 Oct 2016 10:02:06 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Dziwne troche wymaganie ... skad tych kilkanascie kart ?
    Korzystanie z p.b.b zobowiązuje :)
    A na każdej karcie minimalną liczbę transakcji w miesiącu trzeba
    zrobić ;) Ale czy doładowania w bankomacie się liczą?

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 10. Data: 2016-10-29 20:29:10
    Od: n...@p...pl

    > Korzystanie z p.b.b zobowiązuje :)

    zgadza się :)

    > A na każdej karcie minimalną liczbę
    > transakcji w miesiącu trzeba zrobić ;)

    albo częściej: minimalną kwotę. Brakuje
    do zwolnienia z opłaty np. 9,27zł ale
    nie chcesz doładowywać komórki dzisiaj
    bo jak doładujesz za 3 dni to środki
    będą dłużej ważne. Kupujesz sobie kod
    za tę dyszkę i użyjesz wtedy gdy będzie
    naprawdę potrzebny

    > Ale czy doładowania w bankomacie się liczą?

    tak, przećwiczone wielokrotnie.
    traktowane są na równi z fizycznym sklepem.
    nawet te nieliczne karty które nie pozwalają
    na uwzględnienie transakcji internetowych
    uwzględniają bezgotówkowe doładowanie w ATM